emzerus skrev 2015-12-08 19:37:53 följande:
Julmagi låter som en plan :) har också bim den 24 december...vore väl en underbar julklapp :) Positivt ägglossningstest imorse så är mitt inne i den fertila perioden...
Min läkare tyckte ju att vi skulle ta en paus 3-6 månader men vi struntar i det... vi hoppade över november månad men nu kör vi igen o hoppas på det bästa!
Idag har jag träffat en nära vän som fick barn för 4 månader sen...vi har inte träffats sen hon fick sin dotter pga att hon haft kolik o så bor vi inte i samma stad men nu äntligen fick vi till en träff. Åhh va mysigt dte var att gosa med en lite bebis, längtan vart ju inte direkt mindre! men fick sånna lyckokänslor i hela kroppen så detta kan jag leva på ett tag <3
Ja det hade världens underbaraste julklapp någonsin :) vi får hålla alla tummar!
Jag har också gosat med en liten underbar bäbis i helgen. Träffade min systerdotter för andra gången, en 5 månader gammal tjej som var så söt så hjärtat smälte :) var lite nervös innan att det skulle göra ont och att jag bara skulle bli påmind om det jag inte har. Men hon var så go och jag kunde liksom inte vara annat än lycklig. Så det är precis som du skriver, att jag kan leva på den här helgen länge :)
Kram!