emzerus skrev 2015-10-12 20:10:32 följande:
Jag har heller aldrig haft nå nidblödning däremot brukar jag ha rätt mkt symtom- men det har jag alltid mellan äl o bim även de månader det inte tagit sig så det är lite lurigt att gå på :) Än känner jag inget men är ju bara på äl+2 typ...
Att försöka tänka på annat brukar inte gå så bra här heller, man vill ju liksom inget hellre än att bara veta :) otålig är bara förnamnet ;)
Progestronet ska stödja graviditeten o hjälpa till att bygga upp livmoderslemhinnan samt gulekroppen... Vi har ju inte sett att jag har en dålig progestronhalt men detta är en enkel grej de sätter in efter upprepade missfall o för vissa hjälper det. Så jag hoppas att jag är "vissa"!!
Tror inte att jag känt av när ägget fäst, vet att jag vissa månader känt nå stick/hugg men det har jag även gjort ett par gånger när det inte tagit sig... så jag kan nog ibland tolka in lite väl mkt i det jag känner :)
Brukar du känna av nå symtom mellan äl o bim?
Njae symtom, ja de kan jag ha. Men tycker de varierar från månad till månad. I början hade jag halsbränna,vilket jag aldrig har annars. Någon månad var jag dunder hungrig, några andra månader var jag super kissig. O dessa symtom är inte mina pms så säkert söker jag efter grav tecken haha ;) jag menar har ett ägg aldrig sätts sig fast hos mig kan jag ju inte ha symtom (egentligen) .. Är på äl 5 o inväntar o känner efter om ägget sätter sig denna månad då. O om några dagar efter det inväntar vibim, en jävlans massa väntan. Alla tjötar dock om deras ömma o svullna bröst, så mina känner jag på varje dag dock ibte ömma heller haha..