Vi som försökt 10 månader
Wow vilket tydligt streck Nenna9! Nu kan jag för lite om gravtest för att veta om det gör något att du kollade på det först 30 min senare men det verkar ju onekligen väldigt lovande :) så roligt! Håll oss uppdaterade :)
Wow vilket tydligt streck Nenna9! Nu kan jag för lite om gravtest för att veta om det gör något att du kollade på det först 30 min senare men det verkar ju onekligen väldigt lovande :) så roligt! Håll oss uppdaterade :)
Vill också säga att jag tycker det är sååå skönt ha er här! Att kunna ventilera, försöka få råd och tips och bara stötta och finnas till för varandra, i både glädje och sorg.
Idag köpte jag Lloyds gravtest o fick negativt efter ett par minuter men sen ca 30 min senare så var det ett ganska så tydligt streck... Läste sedan instruktionen noggrannare o då stod det att man skulle hålla testet i urinstrålen i minst 10 sekunder o det gjorde jag inte. Kan det göra att testet blev som det blev tro?
Finns ju inte mycket att göra än att avvakta såklart... är bara på äl+7 idag o det är ju extremt tidigt :) anledningen till att jag tog testet redan idag är ju att Lloyds mäter från 10 mlU/ml och jag har tidigare använt clearblue på äl +10 o de mäter ju från 25 mlU så tänkte att det kanske fanns en chans... Eftersom jag ska få progesteron utskrivet vid nästa graviditet så vill jag ju veta tidigt :)
Testet efter 5 min.. Jag ser strecket men vågar inte hoppas!!
Och tydligare och starkare blir det!