Vi som försökt 10 månader
Neeej :( Fy va tråkigt! men skam den som ger sig...på´t igen! Nångång vänder det, på ett eller annat vis ska det bli barn för oss alla i denna tråd!!
KRAM
Neeej :( Fy va tråkigt! men skam den som ger sig...på´t igen! Nångång vänder det, på ett eller annat vis ska det bli barn för oss alla i denna tråd!!
KRAM
Jasså ska sånt hjälpa till? Dricka eller?
Någon som kan eller vet något om bidrottninggele? Det sägs att det ska/ kan göra det mer kletigt där nere för oss tjejer så att ägget kan fästa bättre?.
Då ska jag också testa det nästa gång:)
BIM 3 Augusti så blir det inget nu är det ett försök kvar innan utredning 24 augusti.. Finns det något mer tips frön coachen;)? Äter folsyra, thats it annars lever jag på som vanligt.
Alltid intressant att höra olika grejer man kan prova :). Då får vi fortsätta köra på! Skrev tidigare att min kollega sa att det var jättevanligt med missfall bland förstföderskor. Har du hört nått om det? Bara vart här på familjeliv ett par dagar, känns som vi följer samma trådar:). Det jag nu blir orolig för är inte bara att kan/när ska jag bli gravid utan kanske dessutom få missfall i graviditet. Läser så mycket tråkigt här också:(
Jag har fått svar av min läkare på de blodprover jag har tagit, och hon säger att alla hormonnivåer ser ut som de ska när man är i starten av sin cykel (gav prover på 2. mensdagen).
Så det känns ju skönt att höra, men får ända vänta till slutet av aug för att få det slutgiltiga svaret från privat gyn.
Och håller helt med om hur mycket man längtar när man ser och hör bebisar.. Ett par i vår byggnad har nyss fått en liten flicka, och ibland kan jag höra henne gråta när jag går ut på balkongen. Till och med det gör längtan ännu större.
Men jaaa! :D Gör vågen här och hejjar starkt att nu tusan! :))
Det har börjat vibrera där nere för mig igen, vilket jag nu börjat förknippa med ägglossning. Är min fästman sugen på mys? Nej, såklart inte... :'( Kanske är prestationsångest, jag vet inte. Men jag har nämnt att vi kan söka hjälp i september, så det är klart, han kan ju tycka det är jobbigare än han vågat berätta för mig. Sammanfattning av nuläge: blä. :O
Nää, det är nog inte lätt för dem heller. Den här månaden var första gången jag såg min sambo gråta, medan jag har gråtit varje gång mensen kommit.
Jag tror att han verkligen hoppades på den här månaden. Hans pappa fyller jämnt och han hade hoppats på att få berätta då.
För mig gick det också väldigt mycket ner den här månaden. Har varit ledsen i flera dagar. Annars brukar det bara vara några timmar. Nu har jag bestämt mig för att sluta pausa livet och söka nytt jobb. Hoppas att det kan mota bort tankarna lite.