Vi som försökt 10 månader
Ja i en bf maj, finns två. Ingen Facebook, kanske efter lyckat vul
Dudå?
jaha finns det två bfmaj grupper... jag är med i fbgruppen också :)
Välkommen dit sen :)
Började resan september 14 och nu september 16 fick vi se ett plus. Första plusset ever gravid 2-3 :) vi lyckades mitt emellan två ivfer. I augusti misslyckades vi och v 45 har vi äggplock inbokat.. Under kan ske :)
Hur kommer man med i fb gruppen och vad heter den?
Vi har fått se ett hjärta slå så nu kanske jag vågar <3
Det gick inte vägen denna gång heller. Gjorde ultraljud idag I v 10+6 o fostret var i v 8+1 och det fanns inte längre någon hjärtaktivitet :( är så fruktansvärt ledsen o arg o tycker livet är sjukt orättvist!
Blir skrapning på fredag :(
Alltså så hemskt att det ska behöva drabba er som redan genomgått en massa missfall tidigare, blir så arg och ledsen att livet kan vara så fruktansvärt orättvist. Hann ni få några svar från fertilitetsmottagningen innan du blev gravid (för visst var det så att ni var mitt uppe i en utredning?)? Känns ju som att det är extra viktigt att ni blir ordentligt utredda båda två för att förhoppningsvis få någon förklaring till varför det inte vill sig så de kan hjälpa er och ni slipper genomlida detta igen.
Tänker på er <3
Egentligen inte... hade mindre symtom men tänkte att det säkert var normalt :( Ingen blödning eller ont eller nåt. Så chocken vart total!
Men verkligen. Så gud delar ut problemen lite,hur mycket orkar man :/ på fredag blir vårt tidiga ultraljud. Hoppas innerligt på ett hjärta där?
Hej tjejer!
Jag har följt er sen start, hur går d för er? Tänker på er titt som tätt och hoppas snart det blir ett plus på stickan och att plusset håller i sig i 9 mån kram
Håller tummarna för dig ska du veta! <3
<3
Jag ska inte klaga, glad över att få ha krämpor.
Kollade på ul igår senast och det ser bra ut , glad men rädd fortfarande!
Tummar hålls här också <3
Hehe känns fel att klaga =P
Men mår ändå helt ok!
V 15 (14+3) nu
Ja, han är 4 veckor idag. Tiden bara flyger fram :)
Hoppas så att du får den finaste julklappen man kan få. Tycker verkligen att det får räcka med otur nu. Kram!
Tack <3
Oliver heter han och han är världens sötaste :)
Är på dag 15 i cykeln o ingen ägglossning än...eller inget utslag på ägglossningstest iaf. Vanliga cykler brukar jag ha äl på dag 11 eller 12. Började testa på dag 9 så tycker inte att jag borde ha missat heller. Kan äl komma mkt senare eller hoppar den över den här månaden tro? Frustrerande....
Är de din första äl efter avbrytandet?
Innan mitt avbrytande hade jag alltid äl dag 14. Men efter avbrytandet dag 21, oerhört frustrerande. Köpte rosenrot försök två, då kom äl redan dag 12!
Testat rosenrot? Trodde verkligen inte de kunde funka så bra.. Försök nr 3 blev jag gravid