emzerus skrev 2015-07-25 17:06:24 följande:
Jag är också förskollärare :) Och som sagt på jobbet har jag en förmåga att dricka mer kaffe men får bli bättre på att hålla ner även där :) dels dricker man för att jag är så trött och så har man två kollegor som dricker mkt o då liksom hakar man på :)
Jobbar du med små eller stora barn?
jag jobbar med 5åringar just nu o trivs jättebra med det, men saknar kontakten med dom små massor!!! Bytte från 1årsgrupp till 5årsgrupp när vi började planera barn för att jag tänkte det kunde underlätta under en graviditet...var naiv o trodde det skulle ta sig rätt fort ändå! Hmm... :( och nu saknar jag som sagt kontakten med de små men förhoppningsvis är det inte alltför långt bort innan man ha en egen
Åh va skönt att bim är så nära nu! Håller tummarna för dig!!!
Jag har inte bim först nästa måndag den 3 augusti... förutsatt att mensen kommer dag 28. Eftersom detta blir första mensen efter missfallet så vet jag ju inte riktigt. Förhoppningsvis dyker den inte upp alls o ett plus på stickan visar sig istället :)
Finns inget bättre yrke <3 efter semester ny hoppar jag till småbarn från stora barn. Ska vara på småbarn ett år, då arbetskamraten är tjänstledigt. Men jag hoppas inte kunna jobba ett år utan åtta månader ;) från o med nu. Ja mina arbetskamrater dricker mycket kaffe oxå. trodde som du att det skulle ta sig med en gång, dock inte... Men några av mina arbetskamrater vet att vi försöker iaf, så vi får väl se. Bim på onsdag men har inga symtom eller dylikt o hade ibte riktigt koll på just ägglossningsdagen, men hade sex runtomkring där så de gick nog ändå då spermierna lever i flera dagar :) kram för missfallet :(