-
Det kan du räkna med <3!!!!emzerus skrev 2015-10-25 16:06:33 följande:Tack vännen <3 Håll tummarna hårt för oss är du gullig!!
-
Hoppas ni får hjälp att gå vidare där i alla fall! Kram <3WhiteRose skrev 2015-10-26 14:17:07 följande:
Har snart gått 1 år och 3 månader sedan jag slutade med p-piller, dvs. 15 månader. Under dessa 15 månader har jag haft mens 9 ggr. Trots att jag fick beskedet "väldigt mild PCO" av en privat gyn för ett par månader sedan, känns ju inte detta helt normalt.
I slutet av november ska vi till en fertilitsklinik, och där hoppas jag att vi kan få någon hjälp. Jag känner att det är något som inte helt stämmer, även om mina blodprover och hormonvärden ser helt normala ut.
Bara lite tankar såhär en måndag.. Kram på er <3
-
Jag har fått tid för besök hos kirurgen den 20 nov. Inte op då utan träffa henne innan. Känns jätteskönt att allt rullar på:).!
-
Spännande! Skönt att det börjar hända lite:).lillskrutten skrev 2015-10-27 13:07:48 följande:
Snacka om att alla känslor ligger utanpå kroppen under en sån här resa. Fick nyss samtal från kvinnokliniken och vi är inbokade för provtagning och läkarbesök. Jag fick lov att fråga henne om det innebär att vi gör en utredning. Ja svarade hon med ett skratt. ;) I början av december har vi läkarbesöket. Tyvärr kan jag inte ta ägglossningsprov pga att jag äter Provera men bra att kolla det som går. Jag är helt skakis och konstigt nog lycklig efter samtalet.
-
Och om jag hade tur nu då! De hade fått ett återbud imorgon FM så blir redan då!
-
Verkligen! Tack vännen<3!pandoraDiem skrev 2015-10-27 15:53:13 följande:Yey, underbart! Men all otur vi alla har gått igenom så förtjänar vi verkligen lite tur :)
-
Men alltså (ursäkta språket) vad faaaaan händer!!! Låter ju supermärkligt!! Så himla jobbigt vännen:(. Vet inte vad jag ska säga. Kan bara ge dig en styrkekram härifrån<3emzerus skrev 2015-10-27 16:33:53 följande:
Jag fattar verkligen ingenting!!! I söndags på äl+15 fick jag ju ett positivt gravtest på förmiddagen... igår kväll på äl+16 testade jag med ett till test o var helt blankt- toknegativt! Hade ändå lite lite hopp kvar att det kanske var för lite hcg på kvällen eftersom det första positiva vart på förmiddagen. Men imorse tog jag ännu ett test som också är negativt :( Är så jävla arg o ledsen nu!! Varför vill inget gå vägen för oss för??!
Slutade med progestronet nu så får se när blödningen kommer igång...:(
-
Här gick det bara fint hos läkaren och nu väntar vi in operationstid!
-
Usch vad jobbigt att du fortfarande blöder emzerus:(. Men skönt att ni fått tid och träffa någon och prata ändå.
Jag har inte jättestor koll, vad är x?
Pandoradiem; förstår att du längtar till ivf, det kommer säkert gå bra då ska du se!
Miamaria84; skönt på något sätt ändå att ni får svar så man vet hur nu ska gå tillväga!
Jag själv har ännu inte fått någon op-tid men vet att det inte är jättelång tid kvar iaf så kämpar på. Undviker dock sex dagarna vid äl, lite smått konstigt kan jag ju säga;). Kram på er<3 -
Jag googlade:). Hoppas verkligen inte det är det du haft<3