Vi som försökt 10 månader
Håller verkligen tummarna för dig vännen! <3 KRAM!
Imorse tog jag ett clearblue digitalt o det visade Inte gravid.... va faan!!!
Har ringt kvinnokliniken o hoppas så att läkaren ringer mig idag för jag vet varken ut eller in just nu... Är det kanske för tidigt för det digitala, men är ju trots allt på Äl+15 idag? men plussen i lördags o i söndags var ju ändå rätt svaga o hcg kanske stiger sakta i denna graviditet?
Är såklart ingen av er som kan svara utan det är väl bara så att tiden får utvisa... men är såå frustrerande! Ska det aldrig kunna gå smärtfritt o komplikationsfritt för oss :(
Då har jag varit på Sophiahemmet. Började med att göra ultraljud och jag hade haft ett väldigt tidigt mf. Livmodern såg helt normal ut och hon kunde också se att äl var på gång inom ca en vecka. Hon sprutade in kontrastvätska för att kolla äggledarna och spola dom. Vänster sida var bra passage på. Höger hade hon väldigt svårt att se och hon kunde inte säga om det var mindre passage där eller om den låg så att man inte kunde se. Oavsett sa hon att man kan bli gravid ändå för att äggledarna hjälper varandra eller hur man nu ska förklara. Men enda sättet man ni kan se höger sida är via titthålsoperation och det är ju inte aktuellt! Hade hellre vetat rakt av om höger funkar eller inte. Lite blandade känslor här!