Vi som försökt 10 månader
3 månaders väntetid på kss för infertilitet utredning, nu hörde en privat av sig. 24 september börjar vi en utredning, första besöket ska vi gå igenom vilka prover vi ska göra :)
3 månaders väntetid på kss för infertilitet utredning, nu hörde en privat av sig. 24 september börjar vi en utredning, första besöket ska vi gå igenom vilka prover vi ska göra :)
Det är så spännande att följa vad som verkar vara på gång hos flera nu, håller tumarna för er! Här tror jag att ägglossning varit nyligen och inväntar bim. Tänkte att jag inväntar o ser om det blir något nu i september, annars söka hjälp. Har varit utan p-piller ett år nu. Genomlidit ett tufft hormonkaos i kroppen efter ha slutat med pillrena. Nu först har de jobbiga finnarna (blemmorna) äntligen börjat ge sig och kommer mensen inom två veckor så har även dem börjat stabilisera sig. Har återfått lite hopp nu om att min kropp kanske kan bli lite mer pålitlig och mottaglig för en graviditet :)
Lyckades hålla mig från att testa imorse vilket känns bra! Idag är det BIM, lite smånervös att mensen ska komma, vill verkligen inte! En kollega på jobbet kom precis och berättade att hon är gravid i vecka 19. Blir glad för hennes skull och samtidigt önskar jag inget hellre än att det är min tur nu! Hoppas ni får en bra dag <3
Tack fina <3.
Herregud vad du vart med om stora saker senaste åren. Känner sådan empati med dig. Men jag tror också att det kan vara klokt att du försöker landa lite i alla känslor som varit och ta allt eftersom. Mycket bra att du gick gen och tycker ÅTMINSTONE att du är hemma resten av veckan. All kärlek och lycka härifrån, du förtjänar allt du önskar dig <3
Testade såklart CB plus nu och inte något plus överhuvudtaget. Ingen mens än heller. Detta känns hopplöst!!! Kan 2 test visa så olika, helt galet. Förstår varken ut eller in!
Testade såklart CB plus nu och inte något plus överhuvudtaget. Ingen mens än heller. Detta känns hopplöst!!! Kan 2 test visa så olika, helt galet. Förstår varken ut eller in!