Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Har du någon FL-crush?

Jag har drabbats av en plötslig crush på Fru Blacker.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Voodoodoll skrev 2015-07-23 12:24:50 följande:
    Samma här :)
  • fluu

Varför detta agg mot hustomtar? Det låter ändå rätt trevligt att vara en sådan.

• fluu
    Penida skrev 2015-07-24 20:09:42 följande:
    Dig glömde jag. Jag tror till och med att jag var under mitt gamla nick när jag läste något av Fluu första gången och tänkte att den där människan är jäkligt klok och är säkert väldigt berest och nog inte så ung. En gammal en:) Sedan fick jag veta att Fluu var en ung mamma, fortfarande väldigt klok men kanske med andra erfarenheter. Jag har tyvärr fördomar mot unga föräldrar men mer än det egen erfarenhet att det går åt helvete många gånger om föräldrarna inte är så gamla när de får barn. Främst har jag sett det inom psykiatrin. Med Fluu har det alltid känts så givet och det fortfarande. Hon har nog lärt mig något dessutom. Tackar, Fluu:)
    Nu får du mig att rodna Kyss Känslorna är besvarade kan jag tala om Kyss
  • fluu
    Anonym (badsugen) skrev 2015-07-25 12:54:47 följande:
    Men varför övergår såna här trådar ofta i motsatsen, alltså vem man INTE gillar? Det känns inte som blodigt allvar att fråga om folk har en liten crush på fl , kul tidsfördriv och kanske blir nån lite smickrad men man måste ju inte tala om vem man inte gillar. Lite som om en kollega köpt ny tröja ; gillar man den kan man säga det , gillar man den inte är man tyst. Min åsikt.
  • fluu
    Palestrina skrev 2015-07-25 13:44:18 följande:
    Inget agg mot hustomtar. Men det är lite pinsamt att tillbringa så mycket tid på familjeliv. Jag skäms i alla fall lite för att hänga här och därför är jag lite tacksam för att jag tydligen inte är en hustomte. Än.
    Men det är väl onödigt. Alla har väl någon "idiotsyssla" som att facebooka eller läsa skvallertidningar? Så FL känns inte sämre då.
  • fluu
    Palestrina skrev 2015-07-25 13:56:00 följande:
    Nja, det hänger väl både på egna värderingar och på omvärldens attityder. Eftersom i princip alla jag känner facebookar känns det väl mer socialt accepterat och med tanke på nivån på många av trådarna här tycker jag väl själv att jag kunde använda min tid åt bättre förströelser. smile1.gif Men det är OT, sorry.
    Jag(som iofs inte har facebook själv) tycker att man hör väldigt mycket dåligt om folk som facebookar mycket, särskilt då om det handlar om föräldrar.
Svar på tråden Har du någon FL-crush?