• kluckis

Marsbebis 2016

En grupp för oss som nyss plussat och har barn sen innan :)

Vi har en dotter född Juni 2013 och är nu ÄNTLIGEN gravid igen :)

Skulle lämna spermaprov och massa blodprov nästa vecka men verkar som att vi slipper de :D

Vi flyttar till hus om 23 dagar och de känns ännu roligare nu när man kan se framemot ett syskon till våra stora tjej!

• Svar på tråden Marsbebis 2016
  • Carabellis kusp
    Frida Li skrev 2016-03-26 14:05:26 följande:

Ni har inget namn till dottern än?

Jo, nu heter hon Siri! Efter författaren, inte Strindbergs fru men det tog 10 dagar och då var det ett tjatande och frågande framför allt från familjerna. Tror faktiskt min pappa var värst, hehe
  • Carabellis kusp
    Reflexen skrev 2016-03-26 13:43:58 följande:

Glad påsk härifrån också!

Har just njutit av påsklunch med sill o lax o påskmust! Sa att vi kör påskmaten till lunch, för säkerhets skull skulle ju vara väldigt frustrerande om det skulle dra igång i em och jag skulle missa maten!!

Bf idag, inga som helst känningar dock. Max 14 dgr kvar nu jag är trött, men njuter faktiskt av sparkarna. Det är så mysigt.

Du är en klok kvinna! Bra att ha kolhydratladdat inte minst! Antar att påskmust är outstanding som sportdryck under förlossningen om det finns nån kvar.

På vilken dag i förhållande till BF startade din förra förlossning?
  • Reflexen
    Carabellis kusp skrev 2016-03-26 17:01:02 följande:

Du är en klok kvinna! Bra att ha kolhydratladdat inte minst! Antar att påskmust är outstanding som sportdryck under förlossningen om det finns nån kvar.

På vilken dag i förhållande till BF startade din förra förlossning?

Japp, kände mig mycket klok när jag lade fram mitt argument för lunchen!

Ska starkt överväga det där med påskmusten!

Förvärkarna/värkarna började på BF-kvällen sist, så kan ju hoppas på att nåt händer ikväll
  • Madski
    Reflexen skrev 2016-03-26 17:13:52 följande:
    Japp, kände mig mycket klok när jag lade fram mitt argument för lunchen!

Ska starkt överväga det där med påskmusten!

Förvärkarna/värkarna började på BF-kvällen sist, så kan ju hoppas på att nåt händer ikväll
    Har kört samma lika som dig, kolhydratladdat som bara den.. Känns skönt att höra att det även börjar på kvällen för vissa, jag är helt inställd på att det ska börja på natten pga att det började så med dottern.

Håller tummarna för start ikväll för oss båda..
  • Frida Li

Idag vet jag inte var orken kom ifrån, även smidigheten då jag har filat fötterna, klippt naglarna, målat dem samt intimrakat mig så gott det gick. Kom ut nu bebis!!!!!

• Madski
    Frida Li skrev 2016-03-26 19:57:02 följande:

Vattnet har gått!!!!!

Ojoj, spännande!! Kanske läge att måls tånaglarna etc!? Verkar ju ge resultat :) lycka till nu! Har Du börjat få värkar också?
  • mialinden
    Frida Li skrev 2016-03-26 19:57:02 följande:

Vattnet har gått!!!!!

Lycka till! Snart är lilltjejen nog här
Svar på tråden Marsbebis 2016