Smilla80 skrev 2016-03-26 09:32:20 följande:
Förstår att många av er har det kämpigt så här på slutet, och jag känner med er. Men försök njuta av sparkarna/rörelserna så mkt ni kan, för de saknar jag nu! detta skådespel på kvällarna, när magen böljar o dansar, så mysigt. Det får jag nog aldrig uppleva igen. Saknar min lilla bula också. Det är ju sjukt hur kroppen funkar ändå och hur hud o vävnad kan dra ihop sig, jag har knappt ingen mage kvar på bara några dagar. Känns nästan snopet - från den ena dan till den andra är det över... Men jag vill ju givetvis hellre ha min bebis här än inne i magen, vill ju inte byta tillbaka även om jag saknar att vara gravid också! Kämpa på nu ladies det sista - snart är det över och ni har ert hjärta i famnen!
Tack för peppen, bf+2 idag.. Har tänkt samma sak att jag borde njuta av graviditeten/magen/sparkarna iom att det troligen är vår sista graviditet, men man ska aldrig säga aldrig ;)
Har haft en mysig morgon hemma med påskfrukost och äggjakt för dottern, succé! I ägget låg bland annat en basketboll så nu är vi ute och spelar basket. Jag jag dock bara studsat bollen lite och njuter av solen nu istället medan dottern och sambon spelar.
Glad påsk på er!