• Minex

BF Hösten 2015 Kristianstad

Hej
    Tänkte höra om här var någon som mig som har BF i höst 2015 i Kristianstadstrakten.

Har BF 2/10 2015. Första barnet.

Känner ingen i trakten som ska ha barn, så hade varit kul o kanske börja diskutera/ ta en fika lr nått.
  • Svar på tråden BF Hösten 2015 Kristianstad
  • Minex

Är 26år iår, bor i Vä. 

Var bor ni? 

Jag har mått hemskt fram till v.24..kräkts flera gånger om dagen och trött hela tiden. 

Är nu i v.29 och mår bättre men fortfarande trött om dagarna. Men har mycket rörelser på senkväll/natten i magen som stör min egen sömn. Så är nog det som gör att jag är trött på dagarna.

Hur mår ni? Lite annorlunda för er imed det är 2a barnet ni väntar kan jag tänka mig. Ni har gått igenom det förut.

• Minex

Var på glukosbelastning och kontroll i veckan. Men mage växte inte enligt kurvan så fick tillväxtUL i v.33. Är detta nått ni varit med om? Ska man va orolig för att hon inte växer som hon borde.. BM sa att de kunde vara för att min vanliga BM var på semester och denna nya mätte annorlunda? Brukar man göra 2 UL eller bara få ett i Kristianstad?

• Minex

Ja jag har slutat oroa mig nu. Letade runt på nätet och det var många som hade det som mig verkade det som. Stort Tack för svar!! 

Min lilla tjej rör sig som bara den nu om dagarna så jag tror hon mår bra. Och som du säger. Ligger långt in bara. 

Ska bli kul o få se henne igen! 

Svar på tråden BF Hösten 2015 Kristianstad