Inlägg från: drommenomenliten89 |Visa alla inlägg
  • drommenomenliten89

BF Februari/Mars 2016 :)

Hej vänner! Kan man få + två dagar innan beräknad mens?

Isåfall är jag också gravid efter att ha gjort 2 test. Som visat + är i vecka 5 (4+0) och enligt appen är pricken uträknad 18 mars!

Är rädd efter en lång väntan på att bli gravid (försökt 4 år) så vill inte att att testen lurar mig! :(

Här är testen jag gjort!
    (De billiga testet gjordes igår torsdag morgon (9/7 andra gången jag kissade så inte de som legat i blåsan längst)

(De andra clearblue är taget på första urinen idag 10/7) alltså 2 dagar innan beräknad mens?

Är det som jag tror och hoppas?

• drommenomenliten89
    drommenomenliten89 skrev (null) följande:

Hej vänner! Kan man få + två dagar innan beräknad mens?

Isåfall är jag också gravid efter att ha gjort 2 test. Som visat + är i vecka 5 (4+0) och enligt appen är pricken uträknad 18 mars!

Är rädd efter en lång väntan på att bli gravid (försökt 4 år) så vill inte att att testen lurar mig! :(

Här är testen jag gjort!
    (De billiga testet gjordes igår torsdag morgon (9/7 andra gången jag kissade så inte de som legat i blåsan längst)

(De andra clearblue är taget på första urinen idag 10/7) alltså 2 dagar innan beräknad mens?

Är det som jag tror och hoppas?
    php6PyYrY16211.jpg

Här är första testet
  • drommenomenliten89

[quote=75511326][quote-nick]Jordgubbarmeglass skrev 2015-07-10 11:05:41 följande:[/quote-nick]Positivt grattis!

Haha ser jag rätt på bilden att någon sitter på toa där bakom? [/

Så då går det att se 2 dagar innan beräknad mens? Tack! :)

Japp mannen sitter på toa ;)

• drommenomenliten89
    minneli skrev 2015-07-10 11:57:52 följande:

Grattis till graviditeten och till den roligaste bilden på en teststicka jag sett. :D (alltså att mannen din sitter på toa i bakgrunden :) )

Haha tack! :) japp tänkte inte alls på att han satt där! Var inte så vaken klockan 5 på morgonen :P
  • drommenomenliten89

Någon som vill följas åt på Facebook eller instagram? :)

Lägg till mig då! :)

Angelika Nygren på Facebook och 8nia9 på insta :)

• drommenomenliten89

Jag bor i Skåne. Så vet inte alls hur det fungerar här.

Jag har berättat för mannen min, min mamma, min bästa kompis och svägerskan. (Anledningen till att jag berättade för kompisen och svägerskan var för att jag inte trodde vad jag såg och ville ha fler ögon som bekräftade) jag kommer att ta ett nytt test på måndag och sen ringa till BM, kommer att berätta för min pappa och mannens föräldrar så snart vi fått lite mer svar. Och sen kommer vi att berätta för våra syskon i september när Jag är i vecka 12/13.

Vi kommer att skriva ett kort till mina svärföräldrar där det kommer typ att stå så här.

Hej farmor och farmor!

Jag ligger och växer till mig i mammas mage och beräknas att komma ut den 18/3.

Längtar efter att få träffa er!

Puss och kram

Pricken i mammas mage ??

P.s mamma och pappa hälsar! :)

Vill ändå att de ska veta då i har försökt i 4 år att bli gravida och haft svårt med att de mediciner jag ätit inte funkat förrän nu. Så få har man mer stöd om i fall ngt skulle gå fel. Och så har jag fler att prata med om vad som händer. (Förlåt för ett långt inlägg!)

• drommenomenliten89

Gruppen är hemlig så någon som är medlem får gärna lägga till mig! :) min mail är ela8909@hotmail.com

Socionomen skrev 2015-07-13 22:27:36 följande:

Hej allihopa

Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"

.

• drommenomenliten89

Angelika Nygren är en bild på mig och min man :)

Socionomen skrev 2015-07-13 22:36:35 följande:

Ååå det visste jag ej om ändrar till sluten

Om ni vill att jag lägger till er får ni skriva vad ni heter på facebook och inte mailadress.

.

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)