Inlägg från: linnsanbelle |Visa alla inlägg
  • linnsanbelle

BF Februari/Mars 2016 :)

Hej! Är på utlandssemester så jag har inte hunnit gå med i trådar än ;) Plussade för snart en vecka sen och är i 4+4 med BF 4/3.. Fantastiskt! :)

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • linnsanbelle
    helnil_ skrev 2015-07-01 08:18:10 följande:

Stort grattis! Det låter tidigt om du plussat nu, hur har du räknat? Jag plussade för tre veckor sedan och har beräknat 14 februari. Vi har också gjort ivf och har räknat två veckor plus från äggplocket. Förstår verkligen att du är glad, det är en riktig kamp för oss som har svårigheter. Jag plussade på vårt första försök och är nu i vecka 8. Det finns en annan grupp också för oss som blivit gravida via ivf om du även vill hänga där :)

Luddelina : jag plussade för en vecka sedan (25/6) och har BF 4 mars.. Nån av oss måste ha räknat fel? Eller? Haha :D
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • linnsanbelle
    DT21 skrev 2015-07-04 22:41:47 följande:

Jag har också haft som mensvärk i typ 2 veckor men när jag ringe och bokade tid i fredags så sa hon att de kunde va så, så jag skulle inte vara orolig så länge det inte blödde, trots att jag vaknat på natten av att jag haf såt ont. För mig håller de i sig typ 10min och sen försvinner det lika plötsligt som det kom. Men nu börjar det minska iaf :) jag är i V5+2

Jag hade EXAKT samma, men det har försvunnit för några dagar sedan.. jag är nu i 5+1
  • linnsanbelle

schyssta symptom alla har  då ;)
    Jag har nog allt man kan få; illamående/kräkningar, ingen matlust, hängig, extremt luktsinne, tovigt hår, ömma bröst, molvärk... Hmm, har jag glömt något? :P

I princip legat platt fall i två veckor (går givetvis ner i vikt) men på måndag ska jag börja jobba igen så det är bara att bita ihop :)

Jag är i vecka 8, BF 4/3. Har inte varit hos bm än, ska dit i vecka 9 och sista dagen på v 10 ska vi göra tidigt ul.

har redan berättat för familj och min bästis :)

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)