BF Februari/Mars 2016 :)
Hoppar också in här - BF 3/2 första barnet är 26 år. Längtar till v.18 och ultraljudet! Känns som tiden går så jävla långsamt dessa första veckorna.
Någon ifrån Malmö eller i närheten utav Halmstad? ????????
Hoppar också in här - BF 3/2 första barnet är 26 år. Längtar till v.18 och ultraljudet! Känns som tiden går så jävla långsamt dessa första veckorna.
Någon ifrån Malmö eller i närheten utav Halmstad? ????????
Jag är uppvuxen i Halmstad :) Bor i Stockholm numera men är nere väldigt ofta :)
Åh vad pluggar du? :) jag pluggar ssk och kommer ha 2 terminer kvar efter mammaledigheten. Vilket vecka är du i?
Jag pluggar till socionom och kommer ha typ två veckor kvar vid tidpunkt för bf haha :) Tar examen runt slutet av mars, så vi får se om jag kan bli klar på något sätt innan :) Jag gick precis in i vecka 6 :) du då?
Så roligt :) i Skåne, du då?
26 år
Bor i Halmstad
V 12 (11+2) första barnet för både mig och min sambo
Mått riktigt illa - börjar dock bli mycket bättre
Kissar väldigt ofta
Trötthet
Yrsel - också blivit bättre
Molande värk i magen
Tycker nu på senaste att det "svider" i huden längst ner på magen, antar det är som den börjar tänjs ut. Har redan fått en bula på magen som är synlig
Hej!
Jag bor i Halmstad och idag var jag på inskrivning på mvc. Enligt dem är bf 14 Mars men om man ska kolla enligt ägglossningen som jag tycker känns mer rätt så är bf 26 mars. Första barnet och det ska bli väldigt spännande och kul då detta var planerat men de gick på första försöket och vi var väl inte riktigt beredda på att de skulle gå så snabbt! Så rädd för att något ska gå fel också...
Vad roligt!
När är bf beräknat för dig? =)
Hej! Hoppar gärna in här med :) Har velat vänta ett tag för det har känts så overkligt. Är i v 9+2 och vi har sett det lilla hjärtat slå på Vul, så nu är det lite mer verkligt iaf:) Har redan stor mage så det är väldigt svårt dölja för mig som normalt sett är vältränad! Fått minska ner på tävlandet i min bollsport och inte riktigt hittar någon annan bra träningsform! Tränar ni något? :)
Barnmorskan sa 14 mars när de räknar från mensen men jag tror mer på 26 mars som det är enligt ägglossningen.
Hur kommer det sig att du flyttade till Halmstad då? =)
Okej vad är det du läser?
Jag är född och uppväxt här men bodde i Göteborg i 8,5 år. Flyttade ner hit igen för 3 år sedan då jag kände mig klar med storstaden. =)
Jag är lärare. =)
Jag flyttade ner för 3 år sedan och träffade fästmannen här för 2 år sedan.
Jag har varit på första samtalet om mat på mvc. Ska på andra samtalet då de tar blodprov mm 1 september.
Har du berättat för folk ännu?
Jag är lärare för lågstadiet i so, svenska, matte, bild och musik.
Var jobbar du någonstans?
Vi har berättat för ett par vänner och hans familj. Ska berätta för min familj på onsdag. Men de känns så konstigt att göra de så långt innan man vet att allt är bra. Men ultraljudet är ju först i vecka 17 här typ... Fundera på att göra ett privat innan.,,