BF Februari/Mars 2016 :)
Hoppar också in här - BF 3/2 första barnet är 26 år. Längtar till v.18 och ultraljudet! Känns som tiden går så jävla långsamt dessa första veckorna.
Någon ifrån Malmö eller i närheten utav Halmstad? ????????
Hoppar också in här - BF 3/2 första barnet är 26 år. Längtar till v.18 och ultraljudet! Känns som tiden går så jävla långsamt dessa första veckorna.
Någon ifrån Malmö eller i närheten utav Halmstad? ????????
Jag är uppvuxen i Halmstad :) Bor i Stockholm numera men är nere väldigt ofta :)
Åh vad pluggar du? :) jag pluggar ssk och kommer ha 2 terminer kvar efter mammaledigheten. Vilket vecka är du i?
Jag pluggar till socionom och kommer ha typ två veckor kvar vid tidpunkt för bf haha :) Tar examen runt slutet av mars, så vi får se om jag kan bli klar på något sätt innan :) Jag gick precis in i vecka 6 :) du då?
Så roligt :) i Skåne, du då?
26 år
Bor i Halmstad
V 12 (11+2) första barnet för både mig och min sambo
Mått riktigt illa - börjar dock bli mycket bättre
Kissar väldigt ofta
Trötthet
Yrsel - också blivit bättre
Molande värk i magen
Tycker nu på senaste att det "svider" i huden längst ner på magen, antar det är som den börjar tänjs ut. Har redan fått en bula på magen som är synlig
Hej!
Jag bor i Halmstad och idag var jag på inskrivning på mvc. Enligt dem är bf 14 Mars men om man ska kolla enligt ägglossningen som jag tycker känns mer rätt så är bf 26 mars. Första barnet och det ska bli väldigt spännande och kul då detta var planerat men de gick på första försöket och vi var väl inte riktigt beredda på att de skulle gå så snabbt! Så rädd för att något ska gå fel också...
Vad roligt!
När är bf beräknat för dig? =)