• Anonym (Anonym)

Låg med ex:et

Hej, min pojkvän lämnade mig för en annan tjej för ca 2 månader sedan. Jag var helt förkrossad och haft svårt att komma över honom och vad han gjorde mot mig. Men så har han börjat skriva att han älskar och saknar mig, och när vi var iväg på ett evenemang tillsammans var han hur go som helst mot mig men han har ju fortfarande kvar den där andra tjejen. Det slutade iallafall med att vi hade sex och de var han som tog initiativet till det. Jag vet att det är fel när han har en annan men jag är fortfarande väldigt kär i honom märkte jag på den resan. Jag vet inte hur han tänker eller vad nåt av det här betydde. De blev ju såklart ännu svårare att komma över honom efter det här, och jag vet inte vad jag ska göra utav de hela.   

• Svar på tråden Låg med ex:et
  • Anonym (Um)

Han tycker nog du är helt ok att ha sex med fortfarande, men inte mer än det. Träffa honom inte om du är så kär i honom.

• Anonym (Anonym)

Ja så kan det nog vara, bara att han är upptagen nu därför jag tyckte det var konstigt också. Men sant jag borde inte träffa honom alls..

• Anonym (Gisela)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-06-15 21:56:51 följande:

Ja så kan det nog vara, bara att han är upptagen nu därför jag tyckte det var konstigt också. Men sant jag borde inte träffa honom alls..

Vill du verkligen vara med en kille som är otrogen?
  • Zarch

Vilken kontroll du har (ironi). Först dribblar han bort dig genom att skaffa den andra bruden, sen när han tar tillbaks dig på ett snabbskott så står du våpigt där efteråt och undrar vad du ska göra. Driver du?

Blir banne mig trött på mina medsystrar ibland. Antingen så kör du en "kiss and tell" för hans nya tjej, eller så kör du det fullständigt otänkbara och bara dissar fanskapet. Fatta hur mycket han knullade bakom din rygg när det begav sig.

Äh, kom på att jag ibland kan vara lite väl elak.

• Anonym (Anonym)

Jag vet att jag ens är dum att fundera på det! Och detta visar egentligen att han inte är värd vatten men som sagt jag är korkad och har fortfarande känslor för honom. Elak är du väl direkt inte mer bara rak och säger vad ingen annan vågar! 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Gisela) skrev 2015-06-15 21:58:36 följande:
    Vill du verkligen vara med en kille som är otrogen?
    Nej de vill jag absolut inte, och jag vet att han har gjort det innan så... Men är så tappad när det kommer till honom av nån jävla anledning..
  • Zarch
    Anonym (Anonym) skrev 2015-06-15 23:45:05 följande:

Jag vet att jag ens är dum att fundera på det! Och detta visar egentligen att han inte är värd vatten men som sagt jag är korkad och har fortfarande känslor för honom. Elak är du väl direkt inte mer bara rak och säger vad ingen annan vågar! 

Du förtjänar hela världen...och han ska inte vara en del av den.

Ge aldrig en man det där, speciellt inte när han har förnedrat dig från första början. Har han lämnat dig för en annan, ja då går du vidare genom att umgås med alla som ger dig energi (inte din banneman). Så enkelt är det, skit i känslor.
  • Anonym (Anonym)
    Zarch skrev 2015-06-15 23:56:01 följande:
    Du förtjänar hela världen...och han ska inte vara en del av den.

Ge aldrig en man det där, speciellt inte när han har förnedrat dig från första början. Har han lämnat dig för en annan, ja då går du vidare genom att umgås med alla som ger dig energi (inte din banneman). Så enkelt är det, skit i känslor.
    Jag vet att du har rätt, de gör jag! Har bara så jävla svårt att bli kär och när jag väl blir de blir jag helt "insnöad" och kan bli behandlad hur som helst och står kvar ändå.. Patetiskt och störande känner jag att det är...
    Men ja jag ska försöka skaka av mig de hela och bara skita i allt som har med honom att göra!
  • Zarch
    Anonym (Anonym) skrev 2015-06-16 00:08:24 följande:

Jag vet att du har rätt, de gör jag! Har bara så jävla svårt att bli kär och när jag väl blir de blir jag helt "insnöad" och kan bli behandlad hur som helst och står kvar ändå.. Patetiskt och störande känner jag att det är...

Men ja jag ska försöka skaka av mig de hela och bara skita i allt som har med honom att göra!

Helt rätt, jag säger faktiskt inte att du behöver tappa känslorna för honom men du behöver banne mig bli förbannad på honom.

Nu var det några år sen jag själv blev totalfuckad av en man, har kommit över det. Men då, när det begav sig så knullade jag inte med fanskapet...gjorde precis ALLT förutom det.

För det är där du tappar det, låt aldrig en och samma man "knulla" dig två gånger. Det sista är redan i sista laget för dig, men det är aldrig för sent. Gå mot strupen!
  • Anonym (Um)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-06-15 23:45:05 följande:

Man blir korkad ibland när det handlar om känslor, gäller bara att se o förstå det. Om jag vore du skulle jag klippa helt med honom, inte svara på mejl, mess osv. Just nu är det han som styr, nu är det dags för DIG att styra.
  • Anonym (Anonym)
    puss skrev 2015-06-16 11:07:33 följande:

Varför knullar du med nån som inte vill ha dig?

Antar för att jag fortfarande har känslor för honom och allt de han har skrivit efter de tog slut att han sakna/älska mig osv... Men fortfarande ett dumt drag att göra de när han är kvar hos den andra hur länge de än håller.
  • puss
    Anonym (Anonym) skrev 2015-06-16 18:10:19 följande:
    Antar för att jag fortfarande har känslor för honom och allt de han har skrivit efter de tog slut att han sakna/älska mig osv... Men fortfarande ett dumt drag att göra de när han är kvar hos den andra hur länge de än håller.
    Ja det var dumt.
    Han vill inte ha dig, han vill inte vara med dig, han har valt bort dig och valt någon annan.
    Då ska du inte upplåta din kropp för honom att runka i.

Var rädd om dig istället.
Svar på tråden Låg med ex:et