Sehnsucht skrev 2015-06-12 09:33:14 följande:
Nej, det är hemskt. Jag har också gått ner allt och denna gången kan jag inte gå upp så mycket igen. Fast nu har man ju redan ett barn så man tvingas ju vara mer aktiv.
Promenader låter bra, var i Linköping bor du? Jag hade också tänkt börja på gravidyoga, till hösten borde bli perfekt. Måste träna upp konditionen också om jag ska orka mig igenom en förlossning, haha. :)
Vad bra, då förstod jag rätt. Tror jag hade blandat ihop det med fostervatten-/moderkaksprov. Jättenervöst med resultatet iallafall. Gud, jag hoppas så mycket att allt ska gå bra denna graviditet också!
Jag bor i lambohov :) vart bor du? Gravidyoga verkar jätteskönt ju och till hösten blir det precis lagom. Var sugen på att prova förra graviditeten också men kom aldrig iväg. Var lite lat men också för det tog emot att gå dit själv. :P
Håller tummarna att allt går vägen för oss alla! Jag är mer nervös denna graviditet än förra när det gäller missfall, speciellt ett sånt som kroppen inte stöter ut. Vill gärna göra ett tidigt ultraljud som jag gjorde med dottern. Lugnar nerverna lite. Vet ni var man kan göra ett sånt? Där jag gjorde med dottern har stängt igen.