Inlägg från: Anonym (Förstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förstår)

Kan inte glädjas med andra som får barn.. Någon mer?

Förstår dig till 100% TS!
    Jag har också Pcos, prövade med Pergotime i 5 månader ( egentligen rekommenderas det 3 mån i rad men av olika anledningar så kunde vi inte pricka in sex-dagarna i två månader så fick ha Pergotime 2 extra ggr). Varje månad kollade jag med Vul om jag fått ÄL. Och javisst, jag hade äntligen fått ÄL. Men det tog sig fan inte ändå. Fick ett ordentligt sex-schema av vår gynekolog men nää inget funkade. Till slut skickade han remiss för Ivf. Och vi gick igenom allt. Och lyckades på första förstöket, tack o lov!
    Ivf är tydligen vädligt fördelaktigt när man har Pco/Pcos fick jag höra på vår klinik.
    Och jag kan från hjärtat verkligen rekommendera att ni skickar remiss för ivf.
    Och man behöver faktiskt inte umgås med bebisar! Jag berättade för mina vänner rakt ut när det var som värst att jag träffade de gärna, men bara utan bebisen och alla mina vänner respekterade det. När jag ruvade ville jag bara vara i närheten av bebisar hela tiden konstigt  nog. Och om allt går som det ska så får vi en egen bebis i början på feb efter år av försök {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Kan inte glädjas med andra som får barn.. Någon mer?