Inlägg från: Drottningen70 |Visa alla inlägg
  • Drottningen70

Vad gick min man på?

Nån typ av opiat tveklöst. Varför måste han erkänna? Du vet ju redan eller hur..

• Drottningen70
    Anonym (förvirrad) skrev 2015-06-10 08:50:29 följande:

Förlåt för jag inte hört av mig.

Nästa morgon efter att han sov så såg jag att pupillerna var tillbaka till normala igen. Wow vilken förändring att vara så små ena dagen och sen andra dagen är dem tillbaka

Jag konfronterade honom och han sa att pupillerna ändras hela tiden.

Hur kan jag veta för säkert om det var något han tog? Tänk om det var heroin?

Lägg av!! Du VET. Att en missbrukare ljuger är inget konstigt, men varför lurar du dig själv? Han har på klassiskt missbrukarvis fått dig att misstro dig själv. Om du

Måste ha bevis får du väl köpa hem drogtest och kräva Urinprov nästa gång du misstänker nåt, men han kommer givetvis inte att medverka till det utan vara såååå "kränkt" över att du misstror honom och så står du där och tvivlar på dig själv igen. Du välhet själv hur du vill leva.
  • Drottningen70

Om ni är ensamma så får ni ha det som ni vill, men om det finns barn med i bilden är det dags för dig att agera vuxet och göra nåt åt saken.

• Drottningen70
    klyban skrev 2015-06-10 21:34:39 följande:

Nu har vi inte en aning om han är en missbrukare, dock att han ljuger och använder nån drog.

Utgår från den information som TS ger. Där berättar hon att han haft ett opiatmissbruk. Ser det som helt osannolikt att man efter att en gång ha skaffat sig ett opiatmissbruk skulle klara av att ta någon form av opiater för skojs skull efter att beroendet är ett faktum.
Svar på tråden Vad gick min man på?