PCO, Pergotime, ÄL test. Någon med erfarenheter!?
Nu har jag varit hos gyn som sa att jag troligtvis hade ett tidigt mf förra månaden med tanke på att det gick väldigt många veckor mellan ÄL och mens..
Hon kollade med vu också och sa att min slemhinna var väldigt, väldigt tjock vilket kan tyda på graviditet. Hon tyckte det såg ut så, men sa (precis som jag trodde) att det var för tidigt att säga om det verkligen var det.
Den molande värken jag känner sa hon kunde vara antingen tecken på tidigt mf eller på graviditet.
Tar det sig inte nu så ska jag ha ett uppehåll med Pergotime och sedan ta en omgång till. Tar det sig inte då så ska hon göra en spolning till hösten.
Har blandade känslor just nu.. hoppas givetvis på att jag är gravid, men vågar inte ta ut minsta lilla hopp i förväg. Känns dock skönt att ha fått svar på mina funderingar..
Tråkigt med det att du kanske hade missfall sist. Kanske lika bra att du inte visste det o skulle blivit mer ledsen. Tog du ett gravtest sist då?
Ok det var ju bra att det såg bra ut! Vi får hoppas allt är bara positivt framöver för dig :).
Klart att man får blandade känslor. Men som du säger "försök" att inte ha för mkt förhoppningar för ditt eget bästa. Även om det är svårt! Jag håller alla mina tummar o tår för dig :).
Sa hon när du hade ägglossningen? Var det den dagen du fick fast gubbe?