Ovitrelle -
Jag är också på dag 8 efter Ovitrelle och mitt gick ur igår. Har BIM på onsdag i nästa vecka och hoppas på plus :) Hur går det för dig TS?
Jag är också på dag 8 efter Ovitrelle och mitt gick ur igår. Har BIM på onsdag i nästa vecka och hoppas på plus :) Hur går det för dig TS?
friduss
Ja fick gravid på digital igår och ringde till kliniken, det sa att jag va gravid men skall ta ett nytt test på söndag för det kan fortfarande släppa så här tidigt!
Håller tummarna för dej ??
Jag har vetat sedan ja va ca 22år att ja behövat hjälp så vi har väll igentligen bara ringt och sagt att nu vill jag bli gravid. Med tvillingarna gick de på andra försöket o denna gång första vilket jah aaaaaldrig trodde..
Nu e de bara du som skall ha plus =) Hur länge har ni försökt?
Pergotime (skit telefon;))
Okej, jag plussade precis!!! Nu blir jag ju nojjig såklart, har sedan i måndags testat negativa tester så då får vi ju förmoda att Ovitrelle är ute ur kroppen och att dagens positiva test faktiskt ÄR positivt och jag är gravid?
Va inne på din blogg o du e gravid ja ringde min läkare på dag 13 hon sa att de e positivt är ja gravid så Grattis ???????? o starkare kommer de bli! Håller verkligen tummar att detta går vägen för båda!
Nej den e ur, de vill att man väntar för att ägget kan släppa än, men gravid e du. Så sa hon till mig! hade lika svagt som dej men bara blivit starkare (ja e testoman ????)
Usch har aldrig varit så här rädd för att de ska gå åt skogen ????
Ja du hon sa bara så, men antar väll de va de hon mena, kan fråga imorgon när ja prata med dom!
Fick du lutinus?
Jag har tagit Puregon för att få en mogen äggblåsa, sen Ovitrelle för ägglossning så har vi gjort jobbet själva så att säga :)
Idag har jag haft sån sjuuuk värk i magen hela dagen, känns som mensvärk, strålar ut i ländryggen och ljumskarna. Ingen mens och fortfarande positivt graviditetstest, något starkare idag tyckte jag och sambon. Är det molvärk som jag känner eller kan Ovitrelle ha spelat mig ett spratt i alla fall??