När plussade ni efter blastocyst?
Hej!
Som ni säkert förstår så har jag fått tillbaka en blastocyst i lördags. Tänkte kolla när ni andra blastocystruvare plussade?
Är så nyfiken på om vi lyckats denna gången
Hej!
Som ni säkert förstår så har jag fått tillbaka en blastocyst i lördags. Tänkte kolla när ni andra blastocystruvare plussade?
Är så nyfiken på om vi lyckats denna gången
Puffar
Vill också vet! Är på rd 7 med en blastocyst.
Vi är på ruvardag 4. Hur har er resa sett ut än så länge?
Detta är vår första ivf och allt har än så länge gått relativt smärtfritt. Nu har jag molvärk till och från, ömma bröst, lite huvudvärk, ja och lutinuskladd. Känns som om jag fått mer vattniga flytningar...
Själv då?
Med dottern fick jag svaaaaaagt spökstreck på gravtest redan RD6 men rekommenderar ingen att testa så tidigt för man riskerar att bli besviken i onödan (som jag själv blev nu med andra graviditeten).
Nu andra gången fick jag svagt positivt först RD8 och hann då redan tänka miljoner gånger att vi misslyckats för jag började tjuvtesta så tidigt.
Vänta gärna till RD10 eller RD12 för att få säkra besked på testerna.
Vill också vet! Är på rd 7 med en blastocyst.
Med dottern fick jag svaaaaaagt spökstreck på gravtest redan RD6 men rekommenderar ingen att testa så tidigt för man riskerar att bli besviken i onödan (som jag själv blev nu med andra graviditeten).
Nu andra gången fick jag svagt positivt först RD8 och hann då redan tänka miljoner gånger att vi misslyckats för jag började tjuvtesta så tidigt.
Vänta gärna till RD10 eller RD12 för att få säkra besked på testerna.
Plussade på dag 9 igår:)
Men är kraftigt överstimulerad och sjukskriven.
Grattis! Vad härligt! Jag är på rd 1 medenblastocyst efter ostim FET. Fick en rosa flytning inatt, vet inte om det var en nidblödning el bara pga själva insättningen :/
Plussade egentligen redan rd5 men det var extremt svagt så inget jag vågade lita på. Rd6 syntes det andra strecket tydligt.
Själv valde jag att testa så tidigt just eftersom det mest sannolikt att det är neg då. Jag kände att jag lättare kunde ta ett neg så tidigt utan att förlora hoppet. Min tanke var att jag skulle få neg och samtidigt bli av med den brännande lusten att testa.
Jag har ruvat fyra gånger och bara testat tidigare än TD en enda gång. Och då testade jag dagen innan ;) Jag ville vara så säker som möjligt på att resultatet skulle vara rätt.
Jag har ruvat fyra gånger och bara testat tidigare än TD en enda gång. Och då testade jag dagen innan ;) Jag ville vara så säker som möjligt på att resultatet skulle vara rätt.