• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Fool
    Smecker skrev 2015-05-20 22:01:09 följande:
    Gör det verkligen det? Det är så viktigt att stoppa in den i någon, vem som helst, att man förnedrar sig hur mycket som helst för det? Och sen tycker man att det är konstigt att kvinnor inte vill ha en..? Det kanske bara är jag, men ekvationen går inte ihop.
    Om man har ett annat val så är det väl onödigt, men om man inte har det?
    hur många vill leva ett liv utan sex?

I danmark hjälper tex myndigheterna handikappade att få kontakt med prostituerade. Om det är rätt eller fel låter jag vara osagt men bevisligen finns det ett behov och andra länder har hittat andra strategier.

www.dn.se/nyheter/sexkop-med-bidrag/
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-20 21:31:47 följande:
    Köpesex är något som sker ganska oplanerat med en anonym partner.  Mannen vill lätta på trycket lite och är fullständigt ointresserad av vem den prostituerade är och han ser inte henne mer efter bordellbesöket.

Ömsesidiga gangbangs och trekanter är något som planerats och diskuterats, tjejen och killarna känner varandra, känslor är inblandade, svartsjuka kan uppstå.
    TS pojkvän kanske stöter på någon av sin flickväns fd gangbangpolare på krogen där han får höra hur det gick till, han går sen hem och mår dåligt.
    Det är bara trash som efter 10-15 år skulle nämna vilka de haft sex med.
    Hut många i din bekantskapskrets har träffat på de pojkvänner deras fru hade för 20 år sedan och hur många har fått fruns sexhistorik berättat för sig på krogen, hur många känner ens igen någon efter 15-20 år.
  • Fool
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 22:13:42 följande:
    Vid gruppsex och trekanter bör man väl anta att det är en ömsesidig akt och är knappast något svek mot ens framtida partner.
    Otrohet är precis som det låter att man gör något som ens partner inte har sanktionerat och är ett svek mot den man har en relation med.
    Att köpa sex av någon är ingen ömsesidig akt utan ren onani med en mänsklig kropp och det är enbart patetiskt.
    Nja, om den prostituerade gör det av egen fri vilja så är det väl ömsesidigt?
    All prostitution sker inte under tvång.
  • Fool
    Vid gruppsex och trekanter bör man väl anta att det är en ömsesidig akt och är knappast något svek mot ens framtida partner.
    Otrohet är precis som det låter att man gör något som ens partner inte har sanktionerat och är ett svek mot den man har en relation med.
    Att köpa sex av någon är ingen ömsesidig akt utan ren onani med en mänsklig kropp och det är enbart patetiskt.
  • Nenne666
  • Anonym (anonym)
    Fool skrev 2015-05-20 22:17:32 följande:
    Om man har ett annat val så är det väl onödigt, men om man inte har det?
    hur många vill leva ett liv utan sex?

I danmark hjälper tex myndigheterna handikappade att få kontakt med prostituerade. Om det är rätt eller fel låter jag vara osagt men bevisligen finns det ett behov och andra länder har hittat andra strategier.

www.dn.se/nyheter/sexkop-med-bidrag/
    De har visat något program om dessa kvinnor som jobbar med att tillfredsställa handikappade det var inte i närheten av de som säljer sex utan medelålders kvinnor som uppträdde ungefär som sjukgymnaster eller massörer.
  • Fool
    Fool skrev 2015-05-20 22:19:40 följande:
    MIn dator flippar... fortsätter här.

Vad är det som är patetiskt med att tex en handikappad man som inte har någon annan möjlighet att få sex vänder sig till en prostituerad?
  • Fool
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 22:20:48 följande:
    De har visat något program om dessa kvinnor som jobbar med att tillfredsställa handikappade det var inte i närheten av de som säljer sex utan medelålders kvinnor som uppträdde ungefär som sjukgymnaster eller massörer.
    Nja, danmark är inte det enda landet där detta implementerats, tror holland hade ett liknande system och där har de prostituerade tom fackföreningar, fri sjukvård och betalar skatt.
  • Nenne666
    Okej. Och det kollas noggrant upp?
  • Anonym (anonym)
    Det är aldrig ömsesidigt om bara en njuter och det har fastslagits att det inte är för att de gillar sex som de prostituerade säljer sig 5-7 ggr per dag det är ungefär lika behagligt som att göra en gynundersökning.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille