• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Smecker
    BengtH skrev 2015-05-20 21:00:16 följande:

Den osäkre blyge killen som inte kan hitta en tjej att ha sex med tvingas gå till en bordell för att bli av med oskulden. Är det inte den prostituerade som utnyttjar den blyge killens situation då ?  

Knappast, den blyge killen kan alltid välja att avstå från att köpa sex.

Måste kännas kul att ha sex med en kvinna som man vet inte är ett dugg attraherad av eller kåt på en, utan endast gör det för pengarna.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • BengtH
    Fool skrev 2015-05-20 21:04:44 följande:

Personligen vill jag inte veta vad min partner gjort innan hon träffade mig, tror man sover bättre då Flört

Saker man inte vill höra från sin partner.

1) Min förra kille hade en sån jäkla hästballe att den knappt fick plast, din lilla söta är mycket bättre älskling...

2) Hur många killar har du haft?... vet inte... tappade räkningen vid 30..
     eller.... kan vi inte prata om något annat?..... eller.... gud vilket fint väder det är ute?

Det var ju TS som började att fråga sin kille om hans sexhistorik, många gillar att prata om vad de gjort innan för att provocera och väcka känslor.
  • Fool
    Nenne666 skrev 2015-05-20 21:37:04 följande:
    Det är ju inte riktigt sant, iofs. Du kan ju inte ha missat hur kvinnor har fått prostituera sig under olika former av tvång?
    Jo, det är jag medveten om men så är det inte alltid, jag tror att den absolut vanligaste anledningen iaf i sverige är missbruk, men det är nog minst lika vanligt att man gör det för att lite extra cash
  • Smecker
    BengtH skrev 2015-05-20 21:07:07 följande:

Gruppsex och trekant är ett "tjejproblem" prostitutionen är ett "mansproblem"

Många villiga killar och få villiga tjejer resulterar i trekant och gruppsex, där tjejen är i centrum.  Ovilliga tjejer och villiga killar skapar prostitution där tjejerna vill ha betalt för att ställa upp. Alltså är det lätt som kvinna att kritisera prostitutionen, för de hamnar aldrig i den situationen att de behöver köpa sex.

Vadå behöver köpa sex? Vad händer om de inte gör det? Kommer kroppsdelar att trilla av?

Det finns även gott om män som kritiserar prostitutionen. Och gott om män, har jag hört, som har trekanter där de själva är i centrum. Jag ser inte riktigt din poäng där, vilka är de ovilliga tjejerna? De tjejer som är selektiva och inte tar vem som helst som råkar vara av rätt kön? Är det att vara ovillig?
  • Smecker
    BengtH skrev 2015-05-20 21:31:47 följande:

Köpesex är något som sker ganska oplanerat med en anonym partner.  Mannen vill lätta på trycket lite och är fullständigt ointresserad av vem den prostituerade är och han ser inte henne mer efter bordellbesöket.

Ömsesidiga gangbangs och trekanter är något som planerats och diskuterats, tjejen och killarna känner varandra, känslor är inblandade, svartsjuka kan uppstå.

TS pojkvän kanske stöter på någon av sin flickväns fd gangbangpolare på krogen där han får höra hur det gick till, han går sen hem och mår dåligt.

Ah. Köpesex, det är när man bara råkar springa på en prostituerad på Malmskillnadsgatan kl 23.05? Eller när man bara råkar surfa in på en prostituerads sida, bokar datum och tid med henne och kommer överens om aktiviteter och pris? Lite oplanerat sådär? Eller utomlands råkar gå förbi en bordell när man ändå är i det där kvarteret med dåligt rykte som man annars aldrig går till, och oplanerat råkar slinka in precis när någon av de prostituerade råkar vara ledig? Och bara råkar ha en massa kontanter på sig utifall de inte tar kort? Låter oerhört oplanerat. Bra tänkt där.
  • BengtH
    Fool skrev 2015-05-20 21:29:05 följande:
    Fast vad är skillnaden egentligen förutom det moraliska?
    Även vid sexköp så är det ömsesidigt sex, båda går med på det frivilligt fast av olika anledningar

Just det. Det finns t.o.m. en prostituerad som skriver här på forumet att hon horar för att hon gillar det, inte för att hon egentligen är i så stort behov av pengar.

Att i stort sett alla kvinnor utom de prostituerade själva är emot prostitution beror på att den sexuella makten rubbas då en otillfredsställd man kan ta den enkla genvägen till sex genom att betala. Han erlägger en summa och slipper gå den långa vägen. Han behöver inte gå till gymmet, ej heller uppvakta, vara social och rolig, ge komplimanger, bjussa på drinkar dessutom behöver han inte vara rädd för att få nobben, så länge han har plånboken med sig. Dock köper han sig bara några minuters "gnugga hud" utan känslor och långt ifrån alla män är intresserade av det. 
  • Fool
    Smecker skrev 2015-05-20 21:39:31 följande:
    Knappast, den blyge killen kan alltid välja att avstå från att köpa sex.

Måste kännas kul att ha sex med en kvinna som man vet inte är ett dugg attraherad av eller kåt på en, utan endast gör det för pengarna.
    Håller med om att det skulle kännas ganska avtändande att ha sex med någon som gör det för pengarna, men för en man som inte har något annat alternativ, tex någon med handikapp eller psykiska problem, etc så står ju valet ofta mellan det eller ingenting och då är det kanske allt hamnar i ett annat läge
  • Schnaa
    BengtH skrev 2015-05-20 21:53:47 följande:

Just det. Det finns t.o.m. en prostituerad som skriver här på forumet att hon horar för att hon gillar det, inte för att hon egentligen är i så stort behov av pengar.

Att i stort sett alla kvinnor utom de prostituerade själva är emot prostitution beror på att den sexuella makten rubbas då en otillfredsställd man kan ta den enkla genvägen till sex genom att betala. Han erlägger en summa och slipper gå den långa vägen. Han behöver inte gå till gymmet, ej heller uppvakta, vara social och rolig, ge komplimanger, bjussa på drinkar dessutom behöver han inte vara rädd för att få nobben, så länge han har plånboken med sig. Dock köper han sig bara några minuters "gnugga hud" utan känslor och långt ifrån alla män är intresserade av det. 

Gillar hon att ha sex med män hon inte tänder på med?
    It takes a fool to remain sane
  • Smecker
    Fool skrev 2015-05-20 21:55:07 följande:

Håller med om att det skulle kännas ganska avtändande att ha sex med någon som gör det för pengarna, men för en man som inte har något annat alternativ, tex någon med handikapp eller psykiska problem, etc så står ju valet ofta mellan det eller ingenting och då är det kanske allt hamnar i ett annat läge

Gör det verkligen det? Det är så viktigt att stoppa in den i någon, vem som helst, att man förnedrar sig hur mycket som helst för det? Och sen tycker man att det är konstigt att kvinnor inte vill ha en..? Det kanske bara är jag, men ekvationen går inte ihop.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-20 20:44:21 följande:
    Gruppsex, otrohet, prostitution är irrationella sexuella avarter som man har rätt att reagera på. Att köpa sex är  något som bara män hänger sig åt, orsaken är att de inte får sex på annat håll. Om mannen förlåter kvinnans gruppsex, så bör kvinnan förlåta mannens bordellbesök.

Jag tycker att gruppsex och trekant är minst lika syndigt då personerna känner varandra och umgås vid sidan av. Svartsjuka kan uppstå. Några av dem kanske har känslor för varandra, håller kontakten och fortsätter relationen efteråt. 

Prostitutionen sker med en anonym kvinna som bara vill ha pengarna, det handlar inte om känslor utan bara om sex. Den prostituerade kommer aldrig att inleda nån relation med mannen som köpte sex.
    Vid gruppsex och trekanter bör man väl anta att det är en ömsesidig akt och är knappast något svek mot ens framtida partner.
    Otrohet är precis som det låter att man gör något som ens partner inte har sanktionerat och är ett svek mot den man har en relation med.
    Att köpa sex av någon är ingen ömsesidig akt utan ren onani med en mänsklig kropp och det är enbart patetiskt.
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille