• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Hadraniel
    Fool skrev 2015-05-20 20:52:27 följande:
    Iof är det en intressant frågeställning Flört

Är en mans tidigare köp av sex hos horor lika ointressant som en kvinnas tidigare promiskuösa leverne? Jag tycker mig ha hört många ggr kvinnor som säger att det är äckligt med män som köper sex och skulle aldrig kunna tänka sig vara ihop med en fd torsk. Men är det lika ok för en man att säga att det är äckligt med en kvinna som haft gangbangs, trekanter, osv och skulle aldrig tänka sig vara ihop med en?
    För egen del skulle jag utan tvekan säga ja!

Äcklas man av något gör man ju inte det för att det är "rätt" eller "fel" att göra det och det är ju frivilligt att inleda ett förhållande med någon i de allra flesta scenarion så då väljer man väl själv om något är ett hinder för det eller ej?

Skulle någon äcklas av att en annan människa haft analsex, har använt dildos vid onani eller gillar att ha strumpor på sig när de har sex är det väl deras fulla rättighet att vägra inleda en relation med någon som ägnat sig åt sånt också?
  • BengtH
    Nenne666 skrev 2015-05-20 16:12:48 följande:
    Nä, jag förstår inte kopplingen. Du pratar om prostitution där man har utnyttjat en annan människas sämre situation. Köparen vet ju knappast om h*n är den 'lyckliga horan'. Därmed är det inte alls samma sak som att ligga med någon på samma villkor med samma utgångspunkt.
    Den osäkre blyge killen som inte kan hitta en tjej att ha sex med tvingas gå till en bordell för att bli av med oskulden. Är det inte den prostituerade som utnyttjar den blyge killens situation då ?  
  • Anonym (anonym)
    Anonym (.) skrev 2015-05-20 17:10:11 följande:
    Du låter som en lagbok. Avtal. Redovisningsplikt...

Sådär fungerar inte känslor. Det där avtalet är ju grundat nånstans.

Om det var ett avtal helt skapat ur ingenting, så kan du ju bara ingå ett annat "avtal".

Orsaken till att du vill ha ditt avtal är ju din irrationella svartsjuka till att börja med.

Vad kan det spela för roll för dig vad din man gör när du inte är med?
    Att somliga bildar sig en drömbild om hur ens partner levt tidigare och ser det som ett svek om den bilden inte stämmer är inte på ett enda vis något som liknar otrohet.
  • Anonym (anonym)
    BengtH skrev 2015-05-20 20:05:09 följande:
    Tyvärr är det långt ifrån alla som likt TS har möjlighet att leva ut sin sexualitet.

Jag är säker på att TS pojkvän hade haft ett minst lika vidlyftigt sexliv som TS  om han hade haft möjlighet till det. Tyvärr  måste många killar betala prostituerade för att få uppleva lika mycket sex som TS.

Hur hade TS reagerat om pojkvännen varit med prostituerade ? Hade hon varit lika förlåtande som pojkvännen var mot henne ?
    Du ser inte någon skillnad mellan att ha ömsesidig sex och att köpa sex.
  • Fool

Personligen vill jag inte veta vad min partner gjort innan hon träffade mig, tror man sover bättre då Flört

Saker man inte vill höra från sin partner.

1) Min förra kille hade en sån jäkla hästballe att den knappt fick plast, din lilla söta är mycket bättre älskling...

2) Hur många killar har du haft?... vet inte... tappade räkningen vid 30..
     eller.... kan vi inte prata om något annat?..... eller.... gud vilket fint väder det är ute?

• BengtH
    Anonym (kls) skrev 2015-05-20 19:16:34 följande:
    Lite lustigt att du efter att ha moraliserat högt och lågt, fäller kommentaren vem JAG är att tala om vad som är okej att göra eller inte. (kan tillägga att jag aldrig gått till en prostituerad någonsin i mitt liv, det är för losers som inte får ligga gratis)

Likasom du inte accepterar att din partner gått till prostituerade, accepterar inte jag heller att min partner sysslat med trekanter, gruppsex och annat lösaktigt beteende innan hon träffat mig. För tillfälliga sexuella förbindelser, visst inga problem, men hos en partner, absolut inte. 
    Gruppsex och trekant är ett "tjejproblem" prostitutionen är ett "mansproblem"

Många villiga killar och få villiga tjejer resulterar i trekant och gruppsex, där tjejen är i centrum.  Ovilliga tjejer och villiga killar skapar prostitution där tjejerna vill ha betalt för att ställa upp. Alltså är det lätt som kvinna att kritisera prostitutionen, för de hamnar aldrig i den situationen att de behöver köpa sex.
  • Fool
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 21:01:40 följande:
    Fast vad är skillnaden egentligen förutom det moraliska?
    Även vid sexköp så är det ömsesidigt sex, båda går med på det frivilligt fast av olika anledningar.
  • BengtH
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 21:01:40 följande:
    Köpesex är något som sker ganska oplanerat med en anonym partner.  Mannen vill lätta på trycket lite och är fullständigt ointresserad av vem den prostituerade är och han ser inte henne mer efter bordellbesöket.

Ömsesidiga gangbangs och trekanter är något som planerats och diskuterats, tjejen och killarna känner varandra, känslor är inblandade, svartsjuka kan uppstå.
    TS pojkvän kanske stöter på någon av sin flickväns fd gangbangpolare på krogen där han får höra hur det gick till, han går sen hem och mår dåligt.
  • Fool
    Hadraniel skrev 2015-05-20 20:59:38 följande:
    För egen del skulle jag utan tvekan säga ja!

Äcklas man av något gör man ju inte det för att det är "rätt" eller "fel" att göra det och det är ju frivilligt att inleda ett förhållande med någon i de allra flesta scenarion så då väljer man väl själv om något är ett hinder för det eller ej?

Skulle någon äcklas av att en annan människa haft analsex, har använt dildos vid onani eller gillar att ha strumpor på sig när de har sex är det väl deras fulla rättighet att vägra inleda en relation med någon som ägnat sig åt sånt också?
    Håller med, men hur ska det gå till om man inte vet om vad ens partner gjort tidigare?

Sen kan jag iof oxå hålla med om att man inte har redovisningsplikt för vad man gjort innan man träffades, men kommer frågan anser jag att man ska säga som det är.
  • Nenne666
    Fool skrev 2015-05-20 21:29:05 följande:
    Fast vad är skillnaden egentligen förutom det moraliska?
    Även vid sexköp så är det ömsesidigt sex, båda går med på det frivilligt fast av olika anledningar.
    Det är ju inte riktigt sant, iofs. Du kan ju inte ha missat hur kvinnor har fått prostituera sig under olika former av tvång?
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille