• Schnaa

Har ljugit en del för min kille

Jag älskar att se alla dessa kränkta emotionella valpar gå upp i limningen när de får läsa om en kvinna som inte är ääääääääärlig med sin sexuella historia..

It takes a fool to remain sane
  • Schnaa
    Hadraniel skrev 2015-05-17 12:21:46 följande:

För min del handlar det mer om just oärligheten och inte om själva ämnet. Hade troligen reagerat lika mycket på om kvinnan ifråga ljugit om något annat också.

Men ärlighet är väl inte lika viktigt för alla antar jag.

Right..
  • Schnaa
    j a d e d skrev 2015-05-17 12:18:38 följande:

Hahahaha my thoughts exactly....

Underhållning på hög nivå. Tur det är söndag.

Ja, men jag har ärenden utanför hemmet idag..
    Smecker skrev 2015-05-17 12:19:14 följande:

Va? Sexuell historia?! Är hon inte oskuld?!?!1? Dumpa!!1!

Hur kan hon med att lura en så fin pojke, den slinkan!
  • Schnaa
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-18 19:41:15 följande:

Det där är rena fantasier eftersom det är de män som är dels sexmissbrukare och dels medelålders män som har både fru och familj som går till prostituerade.

Du tror väl inte på fullt allvar att nervösa oskulder får lära sig hur man har sex genom att betala för en halvtimmes sex med en prostituerad?

Du tror att sex behöver läras ut?

Ingen vuxen man eller kvinna är intresserade av tafatta, osäkra osociala vuxna människor och de blir knappast säkrare för att de köpt sex.

För att inte tala om lyckliga horan som väljer bort alla hon inte tänder på..
  • Schnaa
    Tecum skrev 2015-05-20 12:11:50 följande:

Men om jag är så korkad, förklara gärna för mig och andra vad du menar med ditt inlägg om att män som har svårt att få kvinnor har defekta genuppsättningar och att de inte bör föröka sig?

Tycker du att Dar
    Tecum skrev 2015-05-20 12:11:50 följande:

Men om jag är så korkad, förklara gärna för mig och andra vad du menar med ditt inlägg om att män som har svårt att få kvinnor har defekta genuppsättningar och att de inte bör föröka sig?

Så om man förklarar evolutionsteorin lite lätt för någon så är man även positiv till rasbiologin?
  • Schnaa

Oj, jag hade tydligen påbörjat ett svar redan..

• Schnaa
    BengtH skrev 2015-05-20 21:53:47 följande:

Just det. Det finns t.o.m. en prostituerad som skriver här på forumet att hon horar för att hon gillar det, inte för att hon egentligen är i så stort behov av pengar.

Att i stort sett alla kvinnor utom de prostituerade själva är emot prostitution beror på att den sexuella makten rubbas då en otillfredsställd man kan ta den enkla genvägen till sex genom att betala. Han erlägger en summa och slipper gå den långa vägen. Han behöver inte gå till gymmet, ej heller uppvakta, vara social och rolig, ge komplimanger, bjussa på drinkar dessutom behöver han inte vara rädd för att få nobben, så länge han har plånboken med sig. Dock köper han sig bara några minuters "gnugga hud" utan känslor och långt ifrån alla män är intresserade av det. 

Gillar hon att ha sex med män hon inte tänder på med?
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille