Inlägg från: Anonym (våga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (våga)

Har ljugit en del för min kille

Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-15 21:53:09 följande:

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

Har inte läst tråden men spontant tänker jag att du ska vara stolt över att du har din erfarenhet och att du vågat leva ut (även om du ångar myckrt, vilket är okej för du kan alltid välja leva annorlunda) och att du på det när du väl träffar någon som är dig väldigt speciell verkar kunna värdesätta det och vara den personen lojal.. men det finns inget bättre än att bli älskad och känd för ditt sanna jag.. det är synd om du inte vågar vara dig själv sann för jag tror man missar och förlorar mer än man vinner på det, så klart.

Älskar han dig och vill va med dig ska det inte va några problem, skrämmer det bort honom så är det inte pga dig utan honom, i slutändan blir det alltid win win om du vågar va sann mot dig själv.

Länge leve kärleken för oss själva och vår omgivning.
  • Anonym (våga)
    Tecum skrev 2015-05-20 12:02:06 följande:
    Håller med, både goda och dåliga erfarenheter är till nytta. TS har provat lite av varje och har förhoppningsvis lärt sig vad som är viktigt i livet och att en bra relation är ovärderlig. Och hennes kille bör se det positiva i att hon lekt av sig.

Men om TS varit en man som gått till prostituerade i ungdomen, hade du varit lika positiv till erfarenheterna då och kunnat älska honom trots hans ärlighet?
    Jag har kunnat förbise det men jag kanske inte har varit speciellt positiv till det.
    Liiiite skillnad liksom från att betala för sex än att leva ut sin sexualitet utan att betala för sex.
    Det är upp till var och en att avgöra vad man accepterar eller inte och hur man ställer sig till saker och ting i livet.

Svar på tråden Har ljugit en del för min kille