• Tecum

Har ljugit en del för min kille

Nenne666 skrev 2015-05-16 20:57:08 följande:
    Jag hade börjat garva åt dig om du krävde raka svar på sånt du inte har med att göra. Sedan hade jag fasat ut dig ur mitt liv. Det är samma med min ekonomi. Jag berättar inte vad som finns på mitt konto och frågar man den typen av frågor så står dörren där. Det är lågbegåvade folk som uppför sig så illa.
    Ekonomi och sexuell historik är inget man drar upp på första daten direkt... Men när du väl är i en relation, mörkar du fortfarande din ekonomi? Isf varför? Det är väl ingen stor grej och när det börjar dra ihop sig till gemensamma investeringar är det närmast en förutsättning att man vet hushållets gemensamma tillgångar. Även om man har delad ekonomi.
  • Tecum
    Nenne666 skrev 2015-05-17 19:44:47 följande:
    Mörkar? Nä! Jag berättar om mig utifrån att jag VILL vare sig det är nåt gammalt ex, min ekonomi, eller att jag snubblade på mattkanten. Det är inget jag gör under tvång. Hur svårt är det att förstå det?
    Tja, du skrev att "frågar man den typen av frågor så står dörren där". Det tolkar jag som att du inte ens tål höra frågan, inte att du svarar när du vill. Så frågan är om jag fattar trögt eller du formulerar dig illa...  
  • Tecum
    Nenne666 skrev 2015-05-17 20:32:39 följande:
    Jag kanske formulerade mig illa. Jag va gruvligt trött igår.
    Ok, sånt händer oss alla
  • Tecum
    kerstinsmide skrev 2015-05-17 21:43:37 följande:

Hahah.

Mitt ex frågade mig hur många jag legat med,

jag hade legat med 33st och han med 4.

Jag sa att han skulle gissa också sa jag "det är överdrivet många, jättemånga faktiskt, lite pinsamt många!" För att jag hoppades att han skulle gissa på typ 55 och bli LÄTTAD över att det BARA var 33st. TJI FICK JAG! han klämde till med "hmm... 20 kanske?"

:'D

...och sen blev du ett ex, eller hur tog han det?
  • Tecum
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-18 19:41:15 följande:
    Det där är rena fantasier eftersom det är de män som är dels sexmissbrukare och dels medelålders män som har både fru och familj som går till prostituerade.
    Du tror väl inte på fullt allvar att nervösa oskulder får lära sig hur man har sex genom att betala för en halvtimmes sex med en prostituerad?
    Du tror att sex behöver läras ut?

Ingen vuxen man eller kvinna är intresserade av tafatta, osäkra osociala vuxna människor och de blir knappast säkrare för att de köpt sex.
    Här har du faktiskt fel. Föddes du som sexgudinna och visste och kunde allt från början? Självklart måste man lära om sex som allt annat.

Det är ett oerhört trauma för en man att vara oskuld. Har läst många trådar om män som lider mycket av detta. En kvinna kan alltid få sex, ni förstår inte riktigt detta. Att gå till prostituerade är ingen bra lösning utan snarare en nödåtgärd för att "få det gjort" och kunna släppa fixeringen.

Lyssna på dig själv, du avfärdar ju en man som är oskuld som tafatt, socialt inkompetent och helt ointressant. Tacka f-n för att han vill ha sex, med någon, till varje pris.
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-18 20:55:17 följande:

Vilken missuppfattning, att en prostituerad skulle lära upp en blyg och socialt handikappad nörd så att han blir en självsäker superälskare. Sannolikheten är störst att hon 1: Ligger där tills han pumpat färdigt, 2: Ser till att blir klar snabbast möjligt för att maximera timlönen. Bredvid myten om den lyckliga horan ligger även myten om den moderliga omhändertagande horan som tar sig an sin stackars adept.

Det är konstigt att man så gärna talar om sexualitet och vad som är "naturligt", men helt ignorerar att det, på samma premisser, är oerhört "naturligt" att alla inte får knulla. Naturens sätt att sortera ut defekta genuppsättningar och egenskaper är helt enkelt att se till att de inte kan föröka sig. Så det kanske finns en poäng i att dessa killar blir utan? Kan man inte förändra sig och attrahera kvinnor, så kanske man helt enkelt skall vara utan.

Enligt samma synsätt på naturlighet så ska inte samhället hjälpa kvinnor och par som har svårt att få barn även fast det finns tekniker för det är "naturligt" att alla inte blir gravida.

Eller varför ska vi öht hjälpa de som har det svårt i samhället, är arbetslösa, mår psykiskt dåligt eller är sjuka, Det är ju naturligt att vissa blir utslagna, kan man inte anpassa sig kanske man helt enkelt ska vara utan, som du säger? De måste ju ändå ha "defekta genuppsättningar". 
  • Tecum
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-18 22:06:32 följande:
    Jag avfärdar inte någon för att den är oskuld men den socialt inkompetente osäkre personen blir inte mer intressant att umgås med för att den köpt sex och inte längre är oskuld.
    Det kan du inte vara säker på, om det förbättrar hans självförtroende blir han mer attraktiv.
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-18 22:18:50 följande:
    Den parallellen får du jättegärna dra. Och stå för själv.
    Tack. Jag förtydligade bara din syn på naturlighet.
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-18 23:02:32 följande:
    Nej, det gjorde du inte, för du har uppenbarligen ingen aning om vad min syn på naturlighet är. Men det är okej att du står för dina egna åsikter.
    Jag går efter det du skriver och ditt snack om defekta genuppsättningar och att vissa män inte ska få föröka sig är inget annat än unken rasbiologi som luktar 1930-tal lång väg...
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-20 05:32:41 följande:
    Det är uppenbart att du inte är så bra på att läsa innantill. Men visst, vi kör på ditt sätt.

Jaså, du förespråkar unken rasbiologi á la 1930-tal? Nämen usch på dig, så du skriver och snackar.
    Försök inte slingra dig, jag citerar bara det du skrev om genetiskt undermåliga män... Men jag förstår att du har svårt att försvara det uttalandet. 
  • Tecum
    Anonym (anonym) skrev 2015-05-20 08:53:19 följande:
    Det är alltså föröka sig som män är ute efter när de går på bordell måste rimligtvis vara bättre att då ställa upp som donator.
    Kan man tycka, men vad hjälper det när kvinnor som Smecker anser dem ha defekta genuppsättningar...
  • Tecum
    Anonym (våga) skrev 2015-05-20 11:31:25 följande:
    Har inte läst tråden men spontant tänker jag att du ska vara stolt över att du har din erfarenhet och att du vågat leva ut (även om du ångar myckrt, vilket är okej för du kan alltid välja leva annorlunda) och att du på det när du väl träffar någon som är dig väldigt speciell verkar kunna värdesätta det och vara den personen lojal.. men det finns inget bättre än att bli älskad och känd för ditt sanna jag.. det är synd om du inte vågar vara dig själv sann för jag tror man missar och förlorar mer än man vinner på det, så klart.

Älskar han dig och vill va med dig ska det inte va några problem, skrämmer det bort honom så är det inte pga dig utan honom, i slutändan blir det alltid win win om du vågar va sann mot dig själv.

Länge leve kärleken för oss själva och vår omgivning.
    Håller med, både goda och dåliga erfarenheter är till nytta. TS har provat lite av varje och har förhoppningsvis lärt sig vad som är viktigt i livet och att en bra relation är ovärderlig. Och hennes kille bör se det positiva i att hon lekt av sig.

Men om TS varit en man som gått till prostituerade i ungdomen, hade du varit lika positiv till erfarenheterna då och kunnat älska honom trots hans ärlighet?
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-20 12:04:11 följande:
    Ah, då förstår jag. Du kan läsa, men läsförståelse är inte din starka sida.

Så vartenda ord du skriver, till och med när du recenserar andra eller skriver om vad andra menar/tycker/tänker, är alltså din egen åsikt? Du kan inte skriva något alls utan att det måste vara din åsikt? Det var ett nytt koncept, kom du på det själv?

Ett tips är att läsa det jag skriver, inte det du tror att jag skriver.
    Men om jag är så korkad, förklara gärna för mig och andra vad du menar med ditt inlägg om att män som har svårt att få kvinnor har defekta genuppsättningar och att de inte bör föröka sig?
  • Tecum
    Smecker skrev 2015-05-20 12:05:29 följande:
    Visa gärna var hon Smecker anser det. För det har hon aldrig påstått att hon anser.
    Här skrev hon det: "Naturens sätt att sortera ut defekta genuppsättningar och egenskaper är helt enkelt att se till att de inte kan föröka sig. Så det kanske finns en poäng i att dessa killar blir utan? Kan man inte förändra sig och attrahera kvinnor, så kanske man helt enkelt skall vara utan."

Jag trodde inte att hon menade så utan att jag feltolkade, men när jag påpekade så varken dementerade eller förtydligade hon utan började hacka på mig istället. Så hon står för det.
  • Tecum
    Nenne666 skrev 2015-05-20 12:28:24 följande:
    Prostitution är ju inte samma sak.
    Nä det är dessutom olagligt men det är i samma härad så att säga, avd ungdomssynder. Så det är nivån på toleransen jag undrar över. Kan kärleken övervinna allt?
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille