Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Nu skulle jag aldrig få för mig att anklaga en tidning för att skriva något som inte var med sanningen överensstämmande. Det....förekommer nog aldrig. Nä. Och SKULLE det visa sig att SvD, eller någon annan synnerligen högt ansedd tabloid, har råkat skriva en osanning. Så är det förstås ett oavsiktligt misstag. Självklart är det ett missförstånd och....misstag.
Jag undrar dock i mitt stilla sinne...var jag finner den mest....sanningsenliga texten. (Om/av en viss person då) . I en artikel i SvD.
Eller på twitter. På personens egen twitter. Då....!!!
Ja, svaret är självklart SvD. Dom torde veta.....bättre. Eller nåt. Det vet ju....alla.
........!!!
Det är klart att SvD har förvanskat Ranstorp i en elak konspiration där man får honom att framstå som att han säger "IS-resenär" om Skråmo.
Endast de mest skärpta intellekten förmår att genomskåda medias illvilliga konspirationer!
Nåja, våren dröjer men fåglarna kvittrar inte desto mindre som vore den redan här. Man kan undra vad de kvittrar om, en olyckskorp påstod att det handlar om invandring - att det ryktas om att en mängd flyttfåglar beräknas välla in över Sverigesd gränser