gurknisse skrev 2019-02-17 17:10:11 följande:
Det är inte varje dag någon bjuder straffspark. Let's execute:
Din liknelse gör dig själv till en rassenazze som vurmar för SD, medan jag i din liknelse helt korrekt är den asylsökande som oskyldigt anklagas av rasisten FDFMGA för att ha begått diverse hemska saker. Rassenazzen utnyttjar sin position i samhället för att fortsätta straffa den asylsökande och givetvis tror ingen på en oskyldig invandrare.
Åter till den verkliga världen: De exempel jag ger på negativa invandringsskildringar syftar aldrig någonsin till att ställa invandrare i allmänhet i dålig dager. Det vore ju absurt. Varje individ får ansvara för sina egna handlingar. Syftet är istället att förklara för vänstern vilken katastrofalt usel invandringspolitik de bedriver, som gör dessa dåliga saker möjliga. Integrationspolitiken är om möjligt ännu sämre. Det är politikernas fel att det skjuts på våra gator. Inte invandrarnas.
Jag har f.ö personligen hjälpt 2 icke-EU-medborgare att få stanna i Sverige. Tror du verkligen jag skulle göra det om jag vore "vurmare" ?
Det skulle vara bra för dig själv om du slutar tro att du vet allting. Sanningen är att du är en liten fjärt som inte har en aning om knappt någonting. Dags att inta en svansföring som reflekterar detta.
Självklart finns det invandrare som inte vill eller kan följa de lagar och regler vi har här i Sverige och far ut i anklagelser om rasism när de får detta påpekat.
Alltså - ungefär som Nickfabriken här på FL.
Det finns folk till allt och FL har begåvats med en gnällorkester regisserad av en vurmare som dag efter dag skapar nya förorättade nick som saknar förstånd att förstå att hen har blivit tagen i örat och utvisad.
Men mest obetalbart är i vilken utsträckning andra vurmare sökt tröst, skydd och bekräftalse hos nickfabriken under alla de år jag varit aktiv på FL
Nickfabriken är ju egentligen bara en enskild företeelse - men hur andra vurmare förhåller sig till hen säger oerhört mycket om deras orienteringsförmåga