det finns idioter skrev 2019-01-27 18:59:54 följande:
Helt korrekt. Vänsterextremister på FL är mycket märkliga, en och annan har uppenbara kognitiva problem.
Är inte så insatt i ämnet SD-vurmare, fråga nån annan om det. Ditt förvirrade ylande om klanmentalitet kan du dra på nåt vänsterextremistikt möte.
Löfvén får väl tänka vad hen vill om Annie Lööf och vice versa, alla kan ju för bövelen se resultatet av deras förehavanden och agera utifrån det.
Äntligen en anekdot om din stackars mormor igen, har verkligen saknat dessa.
Nja, fast nu är det här ett debattforum där man kan ge uttryck för sina åsikter.
Jag har kommenterat några vurmare som fastnat i klantänkande,
Jag anser att det är angeläget att vi svenskar står upp för vår västerländska syn på att ansvar är individrelaterat.
Tyvärr finns det några vurmare som i den här tråden menar att Strandhäll är ansvarig för sin sambos handlingar.
Alltså, notera att det inte handlar om nyanlända från samhällen med klanstruktur som inte lärt sig vad svenska värderingar är för något utan om svenskar som så att säga utvecklat en egen klanmentalitet.
Själv tycker jag alltså att det är angeläget att ta avstånd från klanmentalitet oavsett om det återfinns hos navelskådare, vurmare eller nyanlända.
För övrigt så påstås det att SD ska göra sin egen variant av Jönssonligan men i stället för mantrat "Jag har en plan" så ska "Jag har en klan" fungera som ett centralt uttryck.
Nåja, den som lever får hepatit C, som min gamla mormor brukade säga