Anonym (Eric) skrev 2021-03-17 00:18:06 följande:
Eftersom du uppenbart har problem att tolka den enklaste av texter så tror jag det inte kommer hjälpa dig att jag skriver mer text. Ett tips är dock att ? betyder fråga. Du verkar tro att ? betyder nynassar eller liknande. Har du tittat under mattan om det ligger några nynassar där? Du verkar tro att sådana finns överallt.
Det verkar som du gått vilse mellan halmdockor och lögner och nu försöker rädda som som räddas kan. Hehe, lite kul är det att du ser nynassar överallt. Hur många nynassar skulle du uppskatta att det finns i landet? Jag skulle uppskatta dessa till ett fåtal idioter. Några 100 kanske.
Om du såg dig omkring utan vonPapenglasögon så skulle du kanske ha sett de där två SD-partisterna i Nacka, en blev påkommen med nazism och den betrodda företrädaren från partiet central som partiet skickade dit för att rensa upp i nazi-sörjan var den andra som blev påkommen som nazist...
Sen är det ju det där med den omtalade noll-toleransen... och chefsideologen .och partiledaren ...
lite nazism och rasism och antidemokrati är inget problem - och ingenting i sak har förändrats utan bara sätten de ska formulera sig på..
Nazister i kostym sa en överlevare från koncentrationsläger - kanske hade någon av SDs medgrundare som arbetade för Hitlers armé och var aktiva troende nazister till sina sista dagar direkt att göra med den som sade detta om SD - det var i vilket fall som helst inte en lögn. SD grundades av fascister, nazister , vitmak.. de fick principprogrammet från nyfascisten och nazisten Per Engdlahl som organiserade de euopeiska nyfascistiska partierna som SD samarbetar med i EU och har samarbetat med under hela partiets existens.
Hur kan du inte se nynazisterna som poppar upp ur SD som om SD vore en plantskola för detta?
Så var det det där med frågor och påstånden..
"införa diktatur. Är det vad du vill Padi? Ja, troligen""
var är frågan, var är påståendet - kan du peka ut och markera detta så att du förstår vad du skriver i dina inlägg?