Rataxes skrev 2016-08-31 18:11:25 följande:
Roande att se hur dumvänstern går bananas när allt inte går deras väg.
Nja, hur högt du än skriker så blir jag inte särskilt upprörd, möjligen skulle jag bli mer upprörd om du inte gick i taket för att någon tjänar drygt 30.000 i månaden utan argumenterade sakligt.
Men saklighet är ju inte precis skrikhögerns främsta gren, hur lågt man än skulle sätta ribban där så skulle skrikhögern konsekvent riva ut sig.
Rataxes skrev 2016-08-31 18:18:04 följande:
Jag var för ovanlighetens skull artig och svarade på en direkt fråga från Bill, du måste inte tvångsmässigt läsa inlägg som inte är riktade till dig och reagera på dessa. Vad jag tjänar är egentligen ointressant, mer intressant är att jag betalar drygt 27000 i inkomstskatt varenda månad, utöver de dryga 20000 som arbetsgivaren betalar i löneskatter.
Tvångsmässigt. Har du tagit fram folieparabolen nu igen
Du kan inte avgöra vilka inlägg jag läser och svarar på, lika lite som du kan avgöragraden av tvångsmässighet i detta. Jag försäkrar att det förhåller sig så, tycker du borde bli lite mer rationell i din framtoning, kvasivetenskap i form av "nätdiagnoser" är visserligen en vanlig företeelse, men inte desto mindre oerhört flummig.
Hursomhelst. Det finns ingen regel på FL som anger vilka som får besvara dina inlägg.
Och som jag skrev tidigare. Det roar mig att du blir perplex över att någon tjänar mer än 30.000 kronor i månaden, samtidigt som du lite senare känner behovet av att förklara att du tjänar det dubbla.
Det är liksom som om en tvåmetersman skulle kommentera en extremt kortväxt och förundras över hur lång den kortväxte är
För min egen del anser jag att skrikhögern är mycket kortväxt - på ett intellektuellt plan.