Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
När en bild säger mer än tusen ord...
När en bild säger mer än tusen ord...
Bilden är manipulerad och det säger väl mer än tusen ord om dig som postat den..
Att bara komma på tanken att ta en bild på det viset säger det mesta. Med tanke på den verklighet som rådde (och fortfarande råder) hade det varit klädsamt att inte framstå som ett våp. Om det inte är just det hon är?
ledarsidorna.se/2020/11/sa-destabiliserar-socialdemokratisk-sakerhetspolitik-europa/
Socialdemokratisk säkerhetspolitik destabiliserar Europa...
Med en enkel googling finner man originalbilden där man ser att Hallengren tar en bild på sig och Eva Nordmark. Frågan är varför du beskar och manipulerade bilden ? En vuxen man håller inte på det sättet.
Bilden är tydligen tagen vid riksdagens öppnande och ingen av oss vet bakgrunden till bilden. Här är originalbilden.
Som sagt. En riktig man ägnar sig inte åt att publicera manipulerade bilder på kvinnor på sociala medier.
Om man som vuxen sitter och fjantar sig i direktsänd tv kanske man får räkna med ett visst mått av hån?
Bilderna har cirkulerat på twitter, antar att de kommer därifrån.
Det skulle jag inte vilja påstå snarare att det generellt och globalt har daltats alltför mycket med högerpopulismen.
Jag har lite svårt att tro att S skulle gråtskrika om valfusk om de förlorar regeringsmakten vid nästa val och vägra lämna över makten till Åkesson & co
Jag är faktiskt benägen att påstå att högerpopulismen är det närmsta mänskligheten har kommit den totala enfaldens navelpetande.
Nu kommenterar Marcus Oscarsson Fredricks och pedofilgate:
Riksdagsledamot (S) körde drogpåverkad och krockade med buss:
kungsbackaposten.se/nyheter/riksdagsledamot-korde-misstankt-drogpaverkad-krockade-med-buss/