FDFMGA skrev 2017-01-14 19:26:45 följande:
Haha, elefanten i rummet framstod som en ganska städad tilldragelse vid en jämförelse.
Minns när vi besökte dem en gång och upptäckte hur skitigt det var överallt. Vi stannade vid en bensinmack efter besöket för att gå på toa, inget man ville göra i deras hus precis.
Och så var hon sverigedemokrat och ville oavbrutet diskutera lata invandrare. Själv var hon sjuk och kunde inte jobba.
Lyckligtvis gick det relativt lätt att avleda samtalet från massinvandring till hundar eller fibromyalgi, även om hon nästan lika lätt gled tillbaka till massinvandringens konsekvenser.
Vi stötte ihop relativt nyligen och jag fick veta att hennes dotter också hade fibromyalgi. kanske ärftligt eller möjligen det sociala arvet.
Stötte ihop med honom och henne för ett par tre år sedan av en händelse, hade inte sett honom på flera år. Tydlingen hade hon inflytande på honom, tidigare ville han inte ha några tatueringar, dmen nu hade han tattoos upp på halsen och på händerna. Precsis som hon. jag har också några, men de är placerade så jag skjälv avgör vem som ska få se dem, han gillade inte att jag hade dem ska tilläggas. Nåväl, jag tycker det är vulgärt med tattoos på händer, hals och ansikte.
Iallafall kunde jag inte låta bli att åka förbi deras "stooora villa" i (mindre skånsk ort med tvivelaktigt rykte) vid senare tillfälle och det var där jag upptäckte fenomenet med kuylskåp, skrotbil och sydstatsfalgga. Och poängen var, hennes namn finns med på ortens aktiva inom SD.