Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Okej mina vänner. Jag bestämde mig för att testa idag. Det blev ett svagt streck, men de va så himla svagt att jag nästan tror att det är spök. Vågar inte bli glad än!
Okej mina vänner. Jag bestämde mig för att testa idag. Det blev ett svagt streck, men de va så himla svagt att jag nästan tror att det är spök. Vågar inte bli glad än!
Alltså, kan man inbilla sig att man är kissnödig mer eller mindre hela tiden?! Är på bim - 5 och nu analyserar jag minsta lilla grej, ja. :D
Nu svalde jag just månadens sista Primolut-nor-tablett. Enligt pappret kan jag nu räkna med mens inom 2-4 dar. Hoppas inte alls, men om den nu kommer så hoppas jag det blir utan spottings i alla fall.
Så typiskt. Sambon har blivit matförgiftad troligtvis. Kom hem från jobbet igår eftermiddag helt orkeslös, likblek i ansiktet o illamående. Ett par timmar senare började han kräkas. Inget sex för oss igårkväll Alltså och lär inte bli något idag heller innan jag åker iväg över helgen. Stackars liten! Synd eftersom ÄL troligtvis var igår.. Så jag hoppas att vårt sexade i måndags och onsdags är tillräckligt denna månaden...
Herregud, det är verkligen sant.
4 mars blir vi föräldrar!
Önskar er alla ett stort lycka till! Ja kommer stanna kvar o följa er :)
(För jäkla segt internet o får inte upp bilden, har iaf tagit ett CB veckoindikator så de står så fint "gravid" 1-2 veckor på det)
Jag bestämde mig för att inte gå in på FL förrän idag, bim+1. Och nu har jag nyss plussat!!!!!
Jag kan inte fatta det! Vi har försökt sedan oktober förra året och hade prickat in äl 7 månader utan att det hände nånting, och NU gick det äntligen!!! På åttonde försöket! Trodde aldrig jag skulle få ladda upp en bild på positivt test, trodde det var något fel på oss men tydligen inte!!
Så ge inte upp hoppet, det verkar vara ett lotteri varje månad men till sist vinner man :D
Haha awee :)
Jo,men gravtest kmr ju nte vissa nu när jag har stegring påäl-testen vad händer du cyklar fort här haha..snart kmr jag tro att jag är gravid hahaha mixed-feelings du vet..vänta nu lägg mig op standby nu lite var är du i testafasen?? :d
Hej finisar :)
Ja de blir test klart haha men så ser det ut de blåa e grav och de sista understa är morgonurin på äl
Gjorde ett morgon urin nyss
Endå det är för tidigt
Tempen imorse låg på.37,2 fortfarande