Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Idag kom det ljuuuuuustrosa på pappret när jag torkade mig. Hoppas det är en nidis och inte några förbannade spottings.
Jag har dessutom aldrig haft spottings förrän förra månaden då jag började tempa...
Hej tjejer!
Jag tog ut kopparspiralen 22 april och hade sista mensen 2 maj och skulle haft nästa 8 juni men den har inte kommit än. Gravtesten är negativa Blir galen på denna väntan...
En vecka kvar till bim för mig :) Jag har försökt att inte tänka för mycket och har lyckats ganska bra för ovanlighetens skull! Tänk va härligt det skulle vara att koppla bort allt i 10 dagar och sen komma på att "oj, jag hade ju bim för flera dagar sen och ingen mens än! Kanske dags för ett test?". Önsketänkande :)
Vad skönt att det verkar lösa sig Symetrical, jag har inte skrivit mycket men följt hela din historia.
Åååååhhhh!!! Suck! Jag kan ana ett väääääldigt svagt streck men det ser inte rosa ut. Men det är nåt där iaf. Går inte att fånga med kameran iaf... Kanske ett spök.
Vänta ett par dagar då...
Åååååhhhh!!! Suck! Jag kan ana ett väääääldigt svagt streck men det ser inte rosa ut. Men det är nåt där iaf. Går inte att fånga med kameran iaf... Kanske ett spök.
Men herregud! Såg nu hur många meddelanden det kom! Förlåt! Haha
Hade konstig internetuppkoppling kan jag skylla på