mikamon skrev 2015-05-03 19:38:36 följande:
Jag har monstervärk i ca två dagar, sen får jag stå ut med lite molande resterande dagarna. Den här gången var jag tvungen att ta både alvedon och Ipren :( Ipren ska man ju helst inte ta när man planerar på att bli gravid, men jag stod inte ut med värken (kunde inte sova, låg och vred mig som en mask). Hoppas det inte påverkar ägglossningen nu :/
Skönt att man kan vända sig till dom vid frågor :)
Min sambo säger att jag har två förhållanden, ett med honom och ett med febertermometern, haha! :)
Usch, stackare! Fruktansvärt att man ska behöva ha det så en gång i månaden. Jag sa det till min sambo i går (när jag hade som mest ont), att den största anledningen till att jag vill bli gravid är att slippa den här mensvärken. Det är det såklart inte men det kändes så just då. ;)
Ja, jag har kontaktat dem ganska mycket nu i början av användandet och de svarar snabbt och bra.
Haha, min sambo är lite likadan med min termometer. Jag har ju bara använt den i en månad och han fascineras över att det är det första, och då menar jag verkligen det första, jag gör när jag vaknar på morgonen. Han vill inte att det här med att bli gravid ska vara det enda jag tänker på, och tror att termometern gör att jag gör det medan jag mer känner att termometern gör att jag kan minska tankarna på det när jag vet att jag ändå inte har ägglossning och så. Långt inlägg, men förstår du? :)