Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
soofa.,?? Vad händer hos dig??
Det var ett tag sedan...uppdatera gärna :)
Hur mår du?
soofa.,?? Vad händer hos dig??
Det var ett tag sedan...uppdatera gärna :)
Soofa:)
Där är du... Hehe drog igång tråden och försvann..
Jag mår hyfsat... Jaha du är där nu... untz Untz Untz... Hehehe
Hoppas du får ditt plus snart så jag kan grattade dig.
Flytningarna har lugnat ner sig nu, men älvärken fortsätter, koncentrerad under naveln typ..nu.
Testade ju ingenting igår så vet inte om stegringen hade blivit högre då, idag är det nästintill positivt :) får se vad testen visar imorgon.
Överlycklig är jag hursom, för nu verkade ägglossningen komma, tjaa, några dar tidigare än förra gången :) släppte ägget idag så tajmade vi in med sex igår! Idag orkar vi inte..haha.
Hallå tjejer! Nu har jag varit på gyn angående mina spottings som som sagt ökat de senaste månaderna. Enligt henne kunde det bero på att jag har mindre progesteron och hon skrev ut Primolut-Nor som jag ska CD 16-CD 26. Jag har bara använt det en gång innan och då för att jag ville skjuta upp min mens på grund av semester, men tydligen ska det kunna ha effekt på mina spottings också. Hon är inte den mest pedagogiska, min gynekolog men jag hoppas att jag förstod henne rätt.
Hon kunde dessutom se att min ägglossning var på g och sannolikt skulle ske redan i helgen. Så CD 10-17 rekommenerade hos oss att ligga, får hem och meddela sambon det senare. Det är alltså dags att börja redan i dag!
Tillägg till mitt senaste inlägg: Jag undrade såklart om spottingsen kunde påverka möjligheten att bli gravid, det hon svarade var att en kortare cykel kan påverka eftersom slemhinnan då inte har tid att bygga upp sig - och att mina spottings gör min cykel kortare även om mensen kommer senare. Förstår ni?