Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Den här molande värken som jag har i magen kan bero på så mycket, men jag går och hoppas på att det är ÄL som är på gång ;) To be continued...
Ouff den där väntan... Jag fick symptom ganska tidigt. Jag minns att jag kände mig konstig på BIM-veckan. Fick mentala breakdowns på jobbet (grät och skrattade vartannat. Fick gömma mig på toaletten när känslostormarna kom). Kände mig allmänt febrig och bröstvårtorna gjorde ont. Dagen som jag plussade hade jag redan fått rosa flytningar, så jag var riktigt förvirrad över plusset. Sen en-två dar efter kom syndafloden. Skulle kunna kapa av min ena arm för att få vara med om känslostormarna igen <3 Usch, märks att jag inte kommit över mf än.. Sitter och nästan grinar nu :')
Jag håller tummarna för att du ska plussa den här månaden. Och om det inte skulle bli så, så får vi förhoppningsvis den där efterlängtade plusset i juni istället <3
Usch, jag förstår att det tar tid att komma över något sådant. Från ren lycka till total sorg på bara några dagar. Jag tycker din kropp borde sluta bråka med dig och ge dig den där ägglossningen snart, det måste säkert vara än mer frustrerande för dig som har varit gravid en gång och bara vill bli det igen. Det kommer säkert hjälpa dig komma över ditt mf. <3