• Svar på tråden sex efter et
  • 2016
    Moasmostermia skrev 2015-04-26 19:20:31 följande:

Som rubriken lyder. När efter ett et kan man ha sex? Någon som vet.

haha tänkte också på ET. ET phone home
  • Pimpinellan

I Sverige efter vanlig IVF-efter en vecka. Efter ÄD/ED-inte alls på minst 2 veckor,helst till efter VUL.

• 2016
    Moasmostermia skrev 2015-04-26 19:43:26 följande:

Otroligt kul eller inte. Embryo transfer!!!!!

Men ursäkta att man inte är så jävla insatt att man kan alla förkortningar på fan o hans moster. Alla strävar inte efter att ha barn så om man inte vill ha in humor använd inte förkortningar då!
  • trina
    2016 skrev 2015-04-27 17:18:31 följande:

Men ursäkta att man inte är så jävla insatt att man kan alla förkortningar på fan o hans moster. Alla strävar inte efter att ha barn så om man inte vill ha in humor använd inte förkortningar då!

Om du nu inte vill ha barn så är ju frågan varför du skriver i forumdelen "svårt att få barn - > provrörsbefruktning"....

Sen har jag svårt att se att man vill ha sex. Efter min ET och två FET så har jag inte alls varit på humör.
  • 2016
    trina skrev 2015-04-27 18:58:38 följande:
    Om du nu inte vill ha barn så är ju frågan varför du skriver i forumdelen "svårt att få barn - > provrörsbefruktning"....

Sen har jag svårt att se att man vill ha sex. Efter min ET och två FET så har jag inte alls varit på humör.
    Den låg helt enkelt i högen "senaste inläggen", mer komplicerat var det icke
  • Moasmostermia
    Pimpinellan skrev 2015-04-27 15:49:22 följande:

I Sverige efter vanlig IVF-efter en vecka. Efter ÄD/ED-inte alls på minst 2 veckor,helst till efter VUL.

Okejs. Vad är ÄD/ED?
  • Pimpinellan
    Moasmostermia skrev 2015-04-29 16:49:03 följande:
    Okejs. Vad är ÄD/ED?
    Äggdonation och embryodonation.
Svar på tråden sex efter et