• Paeonia123

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Hej! :) Någon här som fått en tempdipp innan bim och varit gravida i alla fall? Jag ska ha mens idag men inte fått än och brukar alltid få på morgonen. 
    Kände massa pirr i livmodern i onsdags (4 dagar sedan) och hoppades på att det var ägget som fäste. Gjorde gravtest imorse men det var negativt :( Jag kommer fortsätta hoppas ända tills mensen kommer. 
    Skickar med en bild på föregående tempkurva och nuvarande.

• Paeonia123

Symetrical; Jag misstänker också att ägglossning kan ha varit en dag senare än vad nc spår för då hade jag ägglossningsflytningar. Japp, superkort lutealfas. Tänker och hoppas också att det KAN vara en implantationsdip. Jag håller hoppet uppe :) blir spännande att se tempen imorgon, eller inte :) 

• Paeonia123

Någon som vet om man KAN vara gravid trots temperatursänkning vid bim som håller i sig? Fick just ingen mens alls den här gången, himla konstigt. Jag ska ringa gyn imorgon och fråga lite men vill höra från någon här om det hänt er. 

• Paeonia123

Känns som att ägglossning borde ha skett CD11 eller CD14. Vad tror ni? :) blev lite guppig temperaturstegring denna gång :)
  • Paeonia123

Jag hade mest fertilt sekret CD 12, 14 och lite på CD16. Inga Äl-tester denna gång, känner att jag inte litar fullt ut på dom.

Har inte haft sån superkoll på vilken dag ägglossning har inträffat, har varit lite olika, tidigare kom mensen exakt på dagen men detta verkar ha ändrat sig. Har iaf en lutealfas på 10 dagar. 

• Paeonia123

Hej alla tempare! :)
    Min temperatur är fortsatt hög efter mens, vad kan det bero på? Kan jag vara gravid ändå? Eller är det för att vi har väldigt varmt i sovrummet? 

Mycket mystiskt. 

• Paeonia123

LJM91; ja jag har testat, sista testet jag gjorde var på ÄL+12/CD1,  samma dag jag började blöda. Får se vad tempen ligger på imorgon ifall jag kanske ska ta ett test ändå. 
    Min temp brukar rasa någon dag innan mens eller på mensdagen, men kan väl kanske vara olika från gång till gång. Mycket märkligt iaf att tempen är hög efter dippen på ÄL+12/CD1. 

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles