• Louise87

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Hej hej!

Hoppar in tråden. Använder också NC sen ca 8 mån tillbaka. Har kört lite: Om det går så går det! Och det har inte gått, hehe! Men nu har vi börjat försöka på riktigt. Hoppas på ett plus 8/8. Tycker att NC fungerar bra, men tycker att den nästan alltid flyttar mitt ägglossningsdatum till ett tidigare än vad den första angett.

• Louise87
    Sajocawa skrev 2015-08-01 08:13:05 följande:

Ägglossningen kan ju såklart senare, och när jag inte har någon aning alls så är det ju ett ypperligt tillfälle att mysa flera dagar till för säkerhets skull. Måste se det positiva!

(Trots att det är lite oromantiskt när allt vårt sex är noga utplanterat... Men en vild 10-månaders bebis hemma är ett rätt effektivt preventivmedel annars tyvärr) :p

Spenderade sista ägglosssning i sommarstuga med tre syskonbarn, som inget annat hellre vill än att väcka sin moster och morbror. Så det fick bli tidiga morgonsnabbisar! :) allt för plusset!
  • Louise87
    Lova123 skrev 2015-08-05 18:09:20 följande:

Planen är att försöka hålla mig till söndag. Får jag min mens så är det ju som det är, annars testar jag på morgonen. Men får se om planen håller?!? ;)

Jag försökte hålla mig till lördag! Men kunde inte låta bli nu när jag kom hem från jobbet. Haha. Men neg. Har haft känningar sen ägglossning, så jag hoppas hoppas!
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles