• Tejla

Ta ut bröstimplantat

Hej Anonym( hallongele)

Har precis som du haft värk i mitt vänstra bröst och även knölar som jag fått kollade men är fortfarande orolig över.Satte in mina silikonimplantat för 18 år sedan och tog ut dem i förrgår och jag känner mig så fri och glad fast efter så många år med implantat och efter 2 graviditeter kan jag säga att brösten är ett par skinnpåsar vilket kirurgen visserligen varnade mig för.Jag bestämde mig ändå för att bara ta ut dem,vill ju inte ha silikon mer alls men jag får låta tiden gå och hoppas att jag vänjer mig vid mina hängtuttar! Mina bröst med silikonet var fina fast jag kände att det ändå var dags att byta ut dem men valde att vara helt utan.Implantaten var hela och fina fick jag höra så de har hållt länge!Jag gjorde det på citadellkliniken i Landskrona och betalade 15.000.Lycka till

• Tejla

imorgon ska jag,efter 1 vecka, ta bort stygnen och hoppas då att jag hittar en riktigt vadderad bh????. Fick en massa värktabletter efter uttaget som jag inte behövt ta eftersom smärtan var obefintlig..jätteskönt! Önskar att jag aldrig satt i implantat från början men det var vad jag ville när jag var 20 år...man lär sig nåt nytt varje dag!Önskar alla lycka till...med implantat eller utan????

Svar på tråden Ta ut bröstimplantat