• uglygodcilla81

möjligt med akupunktur?

Hej!
    Har väldig diffusa symtom, hjärtklappning och trötthet. Funderar på att träffa en kinesisk kineseolog som är grym på det här med akupunktur. Kan man göra det mär man ammar eller frigörs det giftet i kroppen då, ngn som vet om man bör låta bli?

• Svar på tråden möjligt med akupunktur?
  • Mascaraklumpar

Har du varit till VC? Det är rätt vanligt med sköldkörtelproblem efter graviditeter. Beträffande akupunktur och amning så är det inget som påverkar, däremot kan det såklart finnas akupunktörer som inte vill behandla ammande.

• uglygodcilla81

Jag har varit på vc och tagit en massa prover. Vi pratade om sköldkörteln och jag misstänkte även magnesiumbrist men efter ett preliminärt förhandsbesked på proverna från en sjuksköterska så såg allting bra ut! Ska höra med läkaren sen vid telefontiden så att se inte glömt några prover och mer exakt vad de analyserat :) men då provar jag nog att boka akupunktur om det går. Vi har en fantastiks man från Kina här i stan som även kan ställa diagnoser bara genom att titta på en och sen återställa balansen i kroppen! Mycket bra komplement till ordinära sjukvården :)

Svar på tråden möjligt med akupunktur?