Planerar barn Skåne/Blekinge
En skåning här! Bor i Malmö med sambo, väntat just nu bara på att jag ska gå upp ur sängen och kunna ta ett test och se om det är positivt är inte.
En skåning här! Bor i Malmö med sambo, väntat just nu bara på att jag ska gå upp ur sängen och kunna ta ett test och se om det är positivt är inte.
Du är de! Och det vivisade plus! Ska hem och köpa ett cb med veckoindikator. Hippies man kan ta det på eftermiddagen med
Du kan ta det på eftermiddagen oxå. Så länge du håll dig i 4 timmar. :)
Stort grattis igen (skrev grattis i en annan tråd) Erica1985!
Välkommen hit FruGru!
Hej. Bor oxå i skåne och är 33 år. Har två pojkar, 6 och 4. Längtar till en flicka men blir absolut inte besviken om tredje barnet blir en pojke, de e helt underbara. Fick ett plus för några dagar sen så det blir ännu ett vinterbarn????
Jag är gravid! Gick in i veckan fem igår. Helt galet, är så super glad!
Hur går det för ett andra?
Erica1985 Så härligt! Stort grattis! Hur mår du?
Jag går och inbillar mig att jag är gravid. Är på ÄL4-5 så det är supertidigt. Men jag tycker jag har en ilande smärta i livmodern. Hoppas!
Usch vad tufft! Kommer ihåg det där illamåendet (även om det sannolikt inte är likadant för två olika personer) och det är inte kul! Hoppas du mår bättre snart!
Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag är så glada! Jag är alldeles fnissig och uppspelt!! ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Vår dotter (född i januari 2014) ska bli storasyster.