Inlägg från: GlitterLina |Visa alla inlägg
  • GlitterLina

BIM maj 2015

Symetrical skrev 2015-05-13 19:55:17 följande:
    Exakt som jag då. Sex i förrgår och håller nu på att ladda upp med ett glas vin (i hopp om att värsta huggsmärtorna skall dövas) inför mannens hemkomst om en dryg halvtimme. smile5.gif

Tog ett tös till nu på kvällen som var något svagare, så förhoppningsvis blir timingen optimal! smile2.gifphpIEnKyY50731.jpg
    Så spännande :)

Jag har nu precis sexat klart ;)

Hoppas dessa veckor går fort
  • GlitterLina

Fattar ingenting.

Fick i förrgår en glad "fast" gubbe på ÄLtest. Gjorde ett äl test även igår på sticka. Båda strecken va lika starka. Tog ett idag me för skoj skull å titta det e ännu starkare.. Vad betyder det? Har inte ägglossning skett än eller vaddå? Har ingen molvärk längre i äggstockar. Men nu har jag fått ömma bröstvårtor istället.

• GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-14 11:31:22 följande:
    Oj, så starkt! När i förrgår fick du den fasta gubben? Kan ju ta 48 (i sällsynta fall upp till 72) timmar innan ägget släpper efter första positiva testet. När väl äl skett skall testen blekna ganska direkt, så skulle tippa på att det inte släppt än. Kanske gör det typ ikväll..? Om jag vore du skulle jag ta ett test till senare idag för att se om det är svagare. Såhär har mina senaste tester sett ut. phptZf0NJ17087.jpg
    Eller hur e det starkt!!

Teststrecket e ju verkligen starkare som det ska va vid pos ÄLtest..

I förrgår gjorde jag glada gubben kl 11 precis samma tid idag
  • GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-14 13:57:56 följande:
    Tänker du ta nåt mer test idag?
    Har vart på kalas hela dagen å inne i stan så blidde aldrig nåt test. Men lite sex hann jag me precis ;)
  • GlitterLina
    GlitterLina skrev 2015-05-15 00:11:53 följande:
    Har vart på kalas hela dagen å inne i stan så blidde aldrig nåt test. Men lite sex hann jag me precis ;)
    Teststrecket e starkare än kontrollstrecket idag me..
  • GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-15 09:57:26 följande:
    Envist värre! Du är inte preggo, då..!? smile5.gif
    Oj men kan det isf redan visa sig..?
  • GlitterLina
    Ljh87 skrev 2015-05-15 23:26:01 följande:

Bim+5 idag och mensen håller sig snällt borta! Inte ens en liten föraning har synts till ännu.. Jag testar imorgon bitti och berättar sen hur det går! Håll tummarna för ett efterlängtat plus!

Lycka till :)
  • GlitterLina
    cleo skrev 2015-05-16 00:30:53 följande:

Mensen kom igår :( känns tungt, nytt bim i början av juni så lämnar här :(

Dumma mens :(
  • GlitterLina
    Ljh87 skrev 2015-05-16 08:39:13 följande:

Äntligen är det vår tur!! Är så överlycklig just nu :D phpzN3gba05684.jpg

Så härligt :) :)
Svar på tråden BIM maj 2015