• Kolan91

BIM maj 2015

mkes skrev 2015-05-13 20:28:10 följande:
    Skit! Hoppas det bara var för tidigt! När har du bim?!

Jag hade troligtvis äl den 1 maj.. så mensen är beräknad att komma fre el lör.
    Brukar alltid få mensen på natten och borde då komma natten mellan fredag och lördag då jag har regelbunden cykel.

Har haft mensvärk i snart 1 vecka (brukar annars bara ha det 1 dag innan mens) därför är jag så jävla säker denna gång men verkar ju inte så!! Rynkar på näsan

• Kolan91
    mkes skrev 2015-05-13 22:39:53 följande:
    Så jobbigt när kroppen inte beter sig som den ska! Sen vi började försöka har jag haft olika symptom prick varje månad. Tack, liksom. Vad använde du för test?

Haha, ja det är bra märkligt!! Cb, inte digitala utan vanliga. 
    Imorgon smäller det.. kommer tant röd och hälsar på eller inte Rynkar på näsan
    Funderar på att hålla mig till på lördag om den inte kommer... Gaah! Så nervös, känns som att jag kommer ta det hårt denna gång om den visar sig komma, blä!

• Kolan91

Hej tjejer!

Testade blankt idag igen.. nu väntar jag bara på mensen. Dock har mensvärken försvunnit... Blir galen på det här! Obestämd

• Kolan91
    debbie85 skrev 2015-05-15 11:35:02 följande:
    Vad är det för test du har använt? Testa igen imorgon tycker jag!

Cb:s vanliga, verkar vara pålitliga så har ställt in mig på att tredje gången gillt då jävlar är det vår tur!  Nästa äl för min del blir 29/5!

Men uppdaterar er om mensen kommer eller inte...

• Kolan91
    boniish skrev 2015-05-15 11:57:56 följande:

Debbie85.

Tack tjejen , hoppas oxå på ett plus men tveksam eftersom ja inte känner något men ändå underligt att mens e försenad då ja alltid brukar ha i tid. Men ska ta ett test i morgon bitti så får vi se. Men orolig som fasen hehe. Kommer bli så besviken då jag & mannen försökt i snart 1år plus tidigare haft oskyddat men aldrig blivit. Men inget fel hos mig då ja har kollat. Även fått tid för utredning så ska kontakta dem om inget visar nu.

Jag håller tummarna!
    Tufft att ha försökt så länge Rynkar på näsan

Hoppas! Hoppas! Hoppas!

• Kolan91

Tråkigt för er som fått er mens Rynkar på näsan

Idag är det BIM+1 för min del, testade negativt igår.
    Mensen lyser med sin frånvaro och ingen mensvärk har jag. Jättejobbigt med denna ovisshet.
    Skulle ni dricka ett glas vin idag eller struntat i det?

• Kolan91

Grattis till alla plus! Skrattande

Jag smuttade lite på ett glas, gick efter vad hjärtat sade.
    Har ju inte plussat än och så länge jag inte vet om att jag är gravid försöker jag leva som normalt.

Får se om jag vågar mig på ett test imorgon eller om jag väntar tills på måndag då är det BIM+3

• Kolan91
    Maka94 skrev 2015-05-16 15:26:46 följande:

Vet inte hur många gånger jag sprungit på toa idag bara för att se om mensen kommit :P

Haha.. gör likadant.. sambon börjar undra om allt står rätt till när jag hela tiden springer på toa! Skrattande
    Man är sig verkligen inte lik just nu. Igår började jag gråta för ingenting och var elak och snäste hela dagen åt min underbara blivande make.. tror att jag måste be om ursäkt när han kommer hem för mitt dåliga beteende igår!! Stackarn!

Det är så jobbigt att inte veta om man har en kotte i sig eller inte Rynkar på näsan

• Kolan91
    Cafeconleche skrev 2015-05-16 18:30:54 följande:

Nån mer som fått molvärk direkt efter ägglossning?

Jag har haft molvärk cirka 1 vecka efter äl tills idag. Är på BIM+1 (testade negativt igår) ska troligtvis testa imorgon.

När hade du äl? :)

• Kolan91
    Cafeconleche skrev 2015-05-16 18:40:46 följande:

Kolan91:

14 maj enl appen, men kan ju va ägglossningen som är försenad?! Brukar dock ej känna av den. Vad är det för gravtest du tagit? Kan du rekommendera några bra?

Jo, bara att testa igen. Bim är ju bara ett ungefärligt datum dessutom.

När jag har äl känner jag bara molvärk vid äggstocken (alltid på vänstra sidan, kanske bara har 1 fungerande äggstock... borde kanske kolla upp det vid tillfälle) sedan försvinner värken efter typ ett dygn/eller två.

Det var samma denna månad förutom att en molvärk kom tillbaka 1 vecka senare och då kände jag i hela "tjejmagen".

Då tänkte jag antingen är jag gravid eller så kommer det komma en meeeega mens. Mensen har inte dykt upp och ingen värk har kommit.

Min partner tyckte dock att mitt underliv luktade lite järn igår vid samlag vi var tvugna att titta om det kom blod på hans ***** hela tiden men det kom inget och inte nu på morgonen heller, jätteskumt. Jag vet alltså fortfarande inte om jag är gravid eller inte.

Jag ska testa imorgon. Jag har testat med Clear Blue och Apotekets (Apotekets kräver mer hcg i urinet än Cb så jag rekomenderar cb:s innan BIM.Det är min erfarenhet i alla fall.

• Kolan91
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.

GRATTIS!! Skrattande
  • Kolan91
    MartinaLarsen skrev 2015-05-17 08:22:54 följande:
    Så besviken verkade som det var ett spökstreck i förrgår :(

Dock har inte mensen kommit än men det känns ändå hopplöst :(

Om det kan vara till någon ströst finns det faktiskt dem som plussar sent..
    Så länge inte mensen kommer borde du inte ge upp!

• Kolan91
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:32:33 följande:
    Hahaha! Ok. Nä, alltså jag skulle trott att jag vore galen om jag inte vore gravid med alla dessa symtom. Om min man har skojat med mig så har jag spontant typ skrikit ut "akta magen". Alltså typ reflexmässigt skyddat magen. :-P
    Hahaha! Vilka symtom har du? Läste något om rapar men vad mer? Tungan ute
Svar på tråden BIM maj 2015