Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

BIM maj 2015

mkes skrev 2015-05-16 15:38:03 följande:
    Uppesittarmorgon! Dör så spännande!

(ps, det är inte för tidigt att börja testa på äl+4 symetrical)
    Hahaha. Jag kör imorgon då!
  • Symetrical
    Cafeconleche skrev 2015-05-16 18:30:54 följande:

Nån mer som fått molvärk direkt efter ägglossning?

Har alltid mer eller mindre molvärk och lite illamående mellan äl och mens. Antar att det är progesteronets inverkan... :-/
  • Symetrical
    Maka94 skrev 2015-05-16 20:55:11 följande:

Tycker att mensen kan komma NU om det inte är nått, blir olidlig av den här känslan att det känns som att den är på g men inget händer. Kom nu direkt istället så vi kan köra nästa försök, för det kan väl inte kännas exakt som när mensen är på g när man är gravid?!

För mig var det så förra gången, förutom att jag aldrig fick riktigt sådär ont som man får precis innan den dyker upp. Var dock nära några gånger, så det vart rusningstrafik till toaletten i ett par dagar. :-P Men varje gång värken eskalerade avtog det efter ett tag och sen plussade jag på bim +2.
  • Symetrical
    debbie85 skrev 2015-05-17 08:17:06 följande:

Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. smile1.gif ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster. smile1.gifsmile2.gifphpHcPIF970294.jpg

Ååååh, så kul! Så glad för din skull, babe!
  • Symetrical
    Angie4 skrev 2015-05-17 08:58:21 följande:
    Grattis!

Jag har testat med stickor 5 dar i rad nu och strecket blir tydligare och tydligare och idag är det lika tydligt som ditt. Så uppenbarligen är jag oxå gravid, även om jag inte vågat tro på det... sambon har lovat att köpa ett cb idag så jag låter honom nog göra det för att bli ännu lite säkrare även om jag nu faktiskt inser att det inte är en önskedröm utan att det är sant efter att ha sitt ditt test smile1.gifsmile1.gifsmile1.gif
    Skönt att poletten trillade ner såsmåningom i alla fall. Grattis!
  • Symetrical
    boniish skrev 2015-05-17 14:46:08 följande:

Omg stämmer detta .. phpdvkn1J95099.jpg

Klart det gör! Stort grattis!
  • Symetrical
    anlibabe skrev 2015-05-17 17:02:59 följande:

Nu har jag snart hållit mig i fyra timmar..! Håller på att sprängas..! Räcker det för ett test?! Jag som annars har så tränad blåsa springer för jämt på toa nuförtiden.. Hoppas att det räknas som morgonurin i och med att jag har sovit... :)

Fyra timmar räcker gott och väl! Håller mig aldrig längre än fyra timmar i streck, inte ens på natten. :-P
  • Symetrical
    anlibabe skrev 2015-05-17 18:23:17 följande:

Ehhhh.... What?!?! phpgce16s33499.jpg

Inte särskilt svårtolkat det där, du! Grattis!
  • Symetrical

17:e maj är en magisk dag. Plussade själv på denna Norges nationaldag för exakt tre år sedan.

Svar på tråden BIM maj 2015